خانهاخبار
مدل جدید ساعت هوشمند Gear S2 در راه MWC 2016

مدل جدید ساعت هوشمند Gear S2 در راه MWC 2016

ظاهرا سامسونگ تلاش زیادی می‌کند که ساعت‌های هوشمند این شرکت به نوعی بتوانند تمام وظایف گوشی‌های هوشمند را انجام دهند. برای این منظور مدل جدیدی از ساعت هوشمند Gear S2 را به نمایشگاه MWC 2016 می‌آورد که به سیم‌ کارت eSIM مجهز است.
۱۳۹۴/۱۲/۱

سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد در نمایشگاه MWC 2016 مدل جدیدی از ساعت هوشمند Gear S2 را معرفی کند. این مدل Gear S2 Classic 3G‌ نام دارد که به سیم‌کارت eSIM مجهز است.

سیم‌کارت eSIM‌ به نوعی از سیم‌کارت اطلاق می‌شود که قابلیت برنامه‌ریزی دارد و می‌تواند بین اپراتورهای مختلف مخابراتی سوییچ کند. بدین‌ترتیب کاربر در صورت سفر به کشورهای مختلف نیازی به تعویض سیم‌کارت در ساعت خود ندارد و به‌صورت خودکار می‌تواند از خدمات مخابراتی کشور مقصد روی ساعت خود بهره‌مند شود.

به‌طور کلی ساعت هوشمندی که بتواند نیازهای بیشتری از کاربر را پاسخ دهد گجت جذابی به‌شمار می‌رود. تلاش برای جایگزین کردن تلفن هوشمند با وسیله‌ای که روی مچ دست بسته می‌شود شاید خیلی هیجان‌انگیز باشد، اما مسائلی همچون صفحه‌نمایش بسیار کوچک‌تر و قدرت پردازشی و قدرت باتری ضعیف‌تر شک و تردید فراوانی برای کاربر ایجاد می‌کند.

حال باید دید کاربران تا چه اندازه از ساعت هوشمند جدید سامسونگ استقبال می‌کنند. زمان زیادی تا آشنا شدن با این محصول باقی نمانده و نمایشگاه MWC 2016 دو روز دیگر شروع به کار خواهد کرد.

برای اطلاع از اخبار نمایشگاه و آشنا شدن با جدیدترین محصولات آن صفحه ویژه پوشش خبری نمایشگاه MWC 2016 را در جی‌اس‌ام دنبال کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)