خانهاخبار
CAT S60: اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین حرارتی

CAT S60: اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین حرارتی

شرکت کاترپیلار از جدیدترین گوشی خود پرده برداشت؛ دستگاهی که لقب اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین حرارتی را از آن خود کرده است.
۱۳۹۴/۱۲/۱

اگر با گوشی‌های برند کاترپیلار یا همان CAT آشنایی داشته باشید، می‌دانید که دستگاه‌هایی خاص و مقاوم‌اند. جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت، که S60 نام دارد، باز هم یک گوشی خاص است؛ درواقع CAT S60 اولین گوشی هوشمند جهان است که علاوه بر دوربین معمولی به دوربین حرارتی نیز مجهز شده.
این دوربین حرارتی می‌تواند دمای اجسام را از فاصله 15 تا 30 متری حتی در میان دود تشخیص دهد. این قابلیت می‌تواند برای آتش‌نشان‌ها مفید واقع شود تا بفهمند آیا در ساختمانی پر از دود فردی گرفتار شده است یا نه. همچنین پیمانکاران ساختمانی می‌توانند از دوربین حرارتی S60 برای بررسی عایقکاری انجام‌شده استفاده کنند.

 

image

 

همان‌طور که گفتیم، گوشی‌های برند CAT گوشی‌هایی مقاوم‌اند. صفحه نمایش S60 با شیشه محافظ 1 میلی‌متری گوریلاگلس 4 محافظت می‌شود و می‌تواند از سقوط‌های 2 متری جان سالم به در ببرد. همچنین در صورت بسته بودن محفظه‌های دستگاه (مثل ورودی هدفون)، تا عمق 5 متری در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.
در مورد سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به باتری 3800 میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر 4.7 اینچی HD، پردازنده اسنپدراگون 617، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و حافظه رم 3 گیگابایتی اشاره کرد. S60 همچنین از سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو بهره می‌برد و دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی دارد.
CAT S60 قرار است در نمایشگاه MWC 2016 معرفی شود و تا پایان سال جاری میلادی با قیمتی حدود 600 دلار به بازار بیاید. پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

komeil

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
man to goshiim abrafte khamosh shode roshan nemishe hame rahharoo emtehan kardam bayad chekar konam namayandegiham nadare iraan
cat s60 ham hast

tt

۱۳۹۵/۴/۲۲
زمان عرضه گوشی در بازار ایران مشخص نیست؟ 3 ماهه که همه سایت ها میزنن به زودی!!!

آرش

۱۳۹۵/۲/۲۵
من جی 2 داشتم که از ارتفاع حدودا 1.5 متری با محافظ افتاد و تاچش کامل پکید قیمت تعویضشونم ک کم از قیمت گوشی نیس . دیگه عمرا گوشی غیر ضد ضربه بگیرم . گوشیای روون و همزمان ضد ضربه توو بازارم باز روی ضد ضربه بودنش زیاد کار نمیکنن و بیشتر به زیبایی فکر میکنن و شیشه و فلز و از این مزخرفات میزنن و کلا به فکر جیبشونن {بالاخره باس خراب شه که دوباره بخریم ازشون دیگه} . اما اینو که دیدم خداییش امیدوار شدم به بازار موبایل . حتما میخرمش حتی اگه یه سال دیگه طول بکشه اومدنش . به نظرم اگه هم سختی هم پردازنده و هم باتری براتون مهمه همینو بخرید یا گلکسی اس 6 اکتیو با بامپرش ولی این کمپانی واقعا دزد نیست و حلالتر میخوره . دم آمریکا گرم . فقط اگه کسی تاریخ اومدنش به ایرانو میدونه لطف کنه بگه

حسن بقال

۱۳۹۴/۱۲/۱۷
be nazare haghir fekr mikonam dar balatarin halet gheymati moadel yek shune tokhmemorgh dashte bashad

erfan

۱۳۹۴/۱۲/۵
با سلام .واقعا حال کردم.به نظر دوستان اگه بیاد توبازار ایران قیمتش چقدر میتونه باشه؟