خانهاخبار
ویژگی تماس ویدیویی گروهی اسکایپ به اندروید و iOS آمد

ویژگی تماس ویدیویی گروهی اسکایپ به اندروید و iOS آمد

چندی پیش اسکایپ امکان تماس ویدئویی گروهی را فعال کرد و اکنون این ویژگی را روی اپلیکیشن‌های موبایل اندروید و iOS در دسترس قرار داده است.
۱۳۹۴/۱۲/۱

مایکروسافت وعده داده بود قابلت مکالمه گروهی ویدئویی اسکایپ را به گوشی‌های هوشمند بیاورد و اکنون به وعده خود عمل کرده و این قابلیت را برای اندروید و iOS منتشر کرده است. این ویژگی اکنون برای کاربران اروپا و امریکا فعال شده و به‌زودی به سایر کاربران نیز خواهد رسید.

مکالمه گروهی ویدئویی اسکایپ اجازه اضافه کردن حداکثر 25 کاربر را می‌دهد و هنگام برقراری تماس نیز شخصی که صحبت می‌کند در مرکز صفحه نمایش داده می‌شود.

در کنار انتشار تماس ویدئویی، مایکروسافت ویژگی دعوت به چت اسکایپ را نیز برای کاربران اندروید و iOS فعال کرده است؛ ویژگی جالبی که اجازه می‌دهد دیگران را به چت اسکایپ دعوت کنید و حتی از طریق نسخه وب اسکایپ با آنها تماس ویدئویی برقرار کنید.

مایکروسافت اولین شرکتی نیست که مکالمه گروهی ویدئویی را به نرم‌افزارش آورده است، Hangouts گوگل نیز از چنین قابلیتی برای حداکثر 10 نفر پشتیبانی می‌کند، اما آنچه این قابلیت را در اسکایپ متمایز می‌کند وجود 300 میلیون کاربر آن است. اپل هنوز در مورد آوردن ویژگی مکالمه گروهی ویدئویی به فیس تایم صحبتی نکرده است؛ یعنی همان سرویس تماس ویدئویی اپل روی iOS که طرفداران بسیاری دارد.

لینک دانلود اسکایپ از اپ استور

لینک دانلود اسکایپ از گوگل پلی استور

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)