خانهاخبار
سامسونگ در MWC 2016 از چه محصولاتی رونمایی می‌کند؟

سامسونگ در MWC 2016 از چه محصولاتی رونمایی می‌کند؟

به‌جز گلکسی اس7 و اس7 اج، سامسونگ حتما از محصولات دیگری نیز در MWC 2016 رونمایی خواهد کرد. در اینجا نگاهی می‌اندازیم به محصولات احتمالی سامسونگ برای کنگره جهانی موبایل بارسلون.
۱۳۹۴/۱۱/۲۹

کنگره جهانی موبایل نزدیک است و تقریبا دیگر می‌دانیم تولیدکننده‌ها گجت‌های بیشماری برای معرفی در کنفرانس‌های خبری خود کنار گذاشته‌اند.

این کنگره از 22 فوریه کار خود را آغاز می‌کند و کنفرانس سامسونگ نیز روز 21 فوریه برگزار می‌شود؛ کنفرانسی که در وبلاگ‌نویسی زنده جی‌اس‌ام آن را دنبال می‌کنیم و انتظار می‌رود سامسونگ در آن از گلگسی اس7 و اس7 اج رونمایی کند. اما این گوشی‌های پرچم‌دار تنها محصولات سامسونگ برای MWC 2016 نیستند.

در اینجا نگاهی می‌اندازیم به محصولاتی که احتمالا سامسونگ در MWC 2016 رونمایی می‌کند.

 

گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج

معرفی این دو پرچم‌دار از سری گلکسی اس حتمی شده است؛ گوشی‌های هوشمندی که احتمالا اندازه‌هایی مشابه نسل قبلی خود دارند: یکی 5.1 اینچی و دیگری 5.5 اینچی. جدیدترین تراشه کوالکام، اسنپدراگون 820، و اگزینوس 8890 در قلب این گوشی‌ها جای گرفته و انتظار می رود 4 گیگابایت رم داشته باشند.

گلکسی اس7 باتری 3000 میلی‌آمپری و گلکسی اس7 اج باتری 3600 میلی‌آمپری دارد. گفته می‌شود دوربین این گوشی‌ها سنسوری 1/2" دارد و 12 مگاپیکسلی است و عملکرد بهتری در نور کم خواهد داشت. همچنین احتمال می‌‌رود دوباره شاهد اسلات میکرواس‌دی برای ارتقای حافظه در این گوشی‌ها باشیم. طراحی گلکسی اس7 و اس7 اج ظاهرا شبیه نوت 5 است و احتمال ضدآب بودن این گوشی‌ها نیز وجود دارد.

 

Gear 360

شایعاتی پیرامون عرضه دوربین 360 درجه‌ای سامسونگ به گوش می‌رسد؛ دوربینی که احتمال دارد در کنار گلکسی اس‌های جدید رونمایی شود. این دوربین ویدئوهایی برای تماشا روی هدست‌های واقعیت مجازی فراهم می‌کند. این شرکت در CES 2016 نیز از Gear 360 رونمایی کرده بود.

گزارش‌ها در مورد Gear 360 چیزی از جزئیات این دوربین فاش نمی‌کند و فقط ایده‌ای ارائه می‌کند از آنچه دوربین برایش تولید شده است. این دوربین با کمک لنزهایش عکس‌های 360 درجه تولید می‌کند. این دیوایس احتمالا از طریق بلوتوث و اپلیکیشن‌های مرتبط به سری گلگسی اس7 سامسونگ یا نوت 5 متصل می‌شود.

 

image

 

سامسونگ پی

در CES 2016 سامسونگ وعده داده بود که سیستم پرداخت خود را برای استرالیا، اسپانیا، چین، سنگاپور و برزیل گسترش خواهد داد. علاوه‌براین، پرچم‌داران سامسونگ و همچنین ابزارهای پوشیدنی از این سرویس پشتیبانی خواهند کرد. سامسونگ در مورد تاریخ گسترش سرویس خود حرفی نزده و تنها به ذکر تاریخ اوایل 2016 اکتفا کرده است.

 

image

 

گلکسی تب S جدید

گلکسی تب اس و اس 2 تبلت‌هایی تاثیرگذار از سامسونگ‌اند؛ تبلت‌هایی که به‌خوبی توانایی رقابت با آیپد ایر و آیپد مینی اپل را دارند. انتظار داریم نسخه جدید این تبلت‌ها، گلکسی تب 3، را امسال ببینیم؛ البته می‌دانیم احتمال رونمایی از این تبلت در MWC 2016 کم است. گلکسی تب اس در ژوئن 2014 و تب اس 2 در ژوئیه 2015 عرضه شد و به همین دلیل بعید است اواخر فوریه 2016 شاهد معرفی گلکسی تب اس 2 باشیم.

طبق شایعاتی که به گوش می‌رسد، سامسونگ به فکر نسخه‌ای از گلکسی تب 3 اج است؛ یعنی می‌خواهد با آوردن نمایشگر دوم به این تبلت قابلیت‌های بیشتری به دستگاه بیفزاید.

 

ساعت هوشمند جدید

بعید است سامسونگ اکنون سراغ ساعت هوشمند جدیدی برود. نه در شایعات و نه در اخبار در این مورد صحبت نشده است. این شرکت به‌تازگی نسخه لاکچری ساعت هوشمند Gear S2 خود و همچنین یک دستبند سلامتی جدید برای سازگاری با آن عرضه کرده و به همین دلیل احتمالا به این زودی‌ها سراغ نسل جدید ساعت هوشمندش نمی‌رود.

 

image

 

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Aaaa

۱۳۹۴/۱۲/۲
Slm
Kasi midune baad az tarikh moarefi in gooshi ke vared bazar mishe ?!?!?

فراز

۱۳۹۴/۱۲/۲
اگه می تونی منتظر باش s7 بیاد و s6 edge کمی بیاد پایین ولی اگه عجله داری note4 بهترینه

فراز

۱۳۹۴/۱۱/۲۹
سلام دوستان می خواستم بدونم تو رنج قسمت کمتر از 1.5 میلیون چی پیشنهاد می کنید. خیلی ممنون