خانهاخبار
قابلیت‌های جدید در صفحه نمایش آیفون 7 با فناوری Pixel Eyes

قابلیت‌های جدید در صفحه نمایش آیفون 7 با فناوری Pixel Eyes

تولیدکننده پنل‌های صفحه نمایش آیفون 7 از نسل دوم تکنولوژی Pixel Eyes رونمایی کرده که ممکن است قابلیت‌های هیجان‌انگیزی برای صفحه نمایش آیفون 7 به‌همراه داشته باشد.
۱۳۹۴/۱۱/۲۵

ژاپن دیسپلی، یکی از تولیدکنندگان پنل‌های صفحه نمایش آیفون، سال گذشته از تکنولوژی جدید Pixel Eyes در صفحه نمایش‌های تولیدی خود رونمایی کرد. این تکنولوژی، علاوه بر افزایش دقت لمس صفحه، سنسورهای تشخیص‌دهنده لمس را در دل صفحه نمایش قرار می‌داد و باعث کاهش قطر صفحه نمایش می‌شد.

حال این شرکت ژاپنی کمتر از یک سال پس از معرفی نسل اول، نسل دوم تکنولوژی Pixel Eyes را معرفی کرده که بهبودهای قابل توجهی دارد. کاهش قطر پنل از ۰.۸ میلی‌متر به ۰.۵ میلی‌متر، پشتیبانی از قلم‌های هوشمند با نوک ۱ میلی‌متری و قابلیت کار با صفحه نمایش با انگشتان خیس و در موقعیت‌های نمناک از ویژگی‌های نسل دوم Pixel Eyes به‌شمار می‌رود. در نسل اول این تکنولوژی صفحه نمایش از قلم‌هایی با نوک حداقل ۲ میلی‌متری پشتیبانی می‌کرد.

با توجه به اینکه پیش از این شنیده بودیم ژاپن دیسپلی بزرگ‌ترین تامین‌کننده پنل‌های صفحه نمایش آیفون 7 خواهد بود، بعید نیست استفاده از نسل دوم تکنولوژی Pixel Eyes را در صفحه نمایش آیفون 7 شاهد باشیم؛ آیفونی که احتمال ضدآب بودن آن نیز وجود دارد و با کمک این صفحه نمایش قابلیت کار در زیر آب را نیز پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر اپل واچ تنها دستگاه ساخت اپل است که توانایی مقاومت در برابر آب دارد، اما صفحه نمایش OLED این وسیله قابلیت تشخیص لمس با انگشت نمناک را ندارد. همچنین گوشی‌های ضدآب دیگر، مانند تلفن‌های هوشمند سونی، در حال حاضر لمس با انگشت نمناک را پشتیبانی نمی‌کنند. بدین ترتیب می‌توان امیدوار بود نسل دوم Pixel Eyes تحولی مهم در صنعت صفحه نمایش ایجاد کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

پوريا

۱۳۹۵/۲/۲۹
داداش اندرويد ك ترس نداره?ي سيستم عامل بي دروپيكره

mohsen

۱۳۹۴/۱۲/۴
حالا خوبه اندرويد هزار تا اشكال داره عين خيالشم نيست كه آپديت بده و حلش كنه. حالا اشكال نداره انقدر مشكل داره كه كسى توقعى نداره

amir1975

۱۳۹۴/۱۱/۲۶
بله منتظر باشید تا قلم مخصوص این صفحه رو هم که برای خودش زیر 10 دلار در میاد به قیمت 100 دلار بهتون بفروشه و قربون صدقه اش برید!
درحالیکه شیر یک لیتری صد تومان گران بشه سر و صداتون در میاد..
اینگونه اند مشتریان اپل.
تناقض.

میلاد

۱۳۹۴/۱۱/۲۵
بسیار عالی و کاربردی تر از3d touch هس هرکی موافقه بکوبه لایکو

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۱/۲۵
درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, آفرین به اپل , مطمئنن اپل به دنبال عملکردی بسیار مطلوب هس , برایش و در واقع برای دوستدارانش از خداوند موفقیت میخوام , آیفون7 باید صفحه نمایش بسیار بسیار قابل توجه ای داشته باشه! چه رقابت دیدنی شود بین آیفون 7 با صفحه نمایش جدید و چیپست پردازنده اپلA10 وظاهری زیباتر و... با نوت6 سامسونگ با باطری قدرتمند و صفحه نمایش رتبه اولش در میان تمام انواع صفحه نمایش ها یعنی سوپرآمولد اختصاصی سامسونگ که اتفاقا گویا در این سوپرآمولدش سامسونگ تکنولوژی جدید بانام slim argb AMOLED پیاده میکنه که طبیعتن باید کیفیت و بهینه گی بالاتر برایش بدست بیاد و رتبه اولش رو مانند گذشته و سال2015 تکرار کنه و موارد مطرح دیگرش مانند Spen پیشرفته تر و دوربین فوق کارآمد و جدیدو احتمال نچندان زیاد بهرمندیش از چیپست پردازنده جدیدتر نصبت به آنچه در S7خواهیم دید و ...
رقابت دیدنی بین آیفون نازنین 7 و نوت6 سامسونگ در راه خواهد بود, به قول یک اصطلاح معروف هر دو شرکت برای این دو پرچمدار (( سنگ تمام میزارن)) البته پرچمداران پیش روی مانندs7وG5و... هم کمی نخواهندداشت نصبت به نوت6 و آیفون7 و مدتی دیگه که نزدیک است طوفان به پامیکنن