خانهاخبار
تاریخ احتمالی معرفی One M10: یازدهم آوریل ۲۰۱۶

تاریخ احتمالی معرفی One M10: یازدهم آوریل ۲۰۱۶

اچ‌تی‌سی به احتمال فراوان در تاریخ ۱۱ آوریل یا ۲۳ فروردین ۹۵ از پرچمدار جدید خود در شهر لندن رونمایی می‌کند.
۱۳۹۴/۱۱/۲۱

تقریبا مشخص شده که اچ‌تی‌سی پرچمدار جدید خود یعنی One M10 را در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی نخواهد کرد. یک منبع خبری پرتغالی به نام 4gnews اطلاعاتی بدست آورده که نشان می‌دهد اچ‌تی‌سی برای ۱۱ آوریل برنامه رونمایی از پرچمدار جدید خود را تنظیم کرده است. تاریخی که تقریبا ۲ ماه بعد از نمایشگاه MWC 2016 و بعد از معرفی پرچمداران ال‌جی و سامسونگ است.

شایعات دیگری نیز مطرح شده مبنی بر اینکه نام پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی M10 نخواهد بود. پیش از این از نام احتمالی Perfume برای این گوشی استفاده شده بود. با اینکه نام Perfume برای آن تأیید نشده اما شایعه عدم استفاده از نام One M10 برای این گوشی بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده است. در مورد طراحی آن نیز صحبت‌هایی در مورد تکرار طراحی M9 در این گوشی شنیده می‌شود.

اچ‌تی‌سی مراسم رونمایی گوشی هوشمند جدید خود را احتمالا در شهر لندن برگزار خواهد کرد. حال باید دید که این پرچمدار می‌تواند طلسم ناکامی اچ‌تی‌سی در برابر سامسونگ و ال‌جی را پایان دهد یا خیر.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
منتظر بهترین گوشی سال 2016 از HTC هستیم .

نیما

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
مسخره کردن به قرآن. یه بار میگن طراحیش شبیه إی 9 هست یه بار میگن طراحیه جدید داره یه بار میگن طراحیش شبیه ام 9 هست. بازم خداوکیلی دم الجی گرم که هیچ وقت تو طراحی گوشی هاش در سردرگمی گیر نکرده و از هیچ شرکتی کپی نکرده و اصالت خودش رو حفظ کرده و نوآوری های خاص خودش رو داره . در مورد اچ تی سی هم من امیدوارم طراحیش ترکیب طراحی ام 9 و ام 8 و إی 9 باشه. یعنی باریک با حاشیه های کم نمایشگر و با دوربین عقب دایره مانند و استفاده از دوربین اولتراپیکسل و به خصوص دارای اسپیکر های بووم سااند همیشگی. ولی امیدوارم حسگر اثر انگشت رو گذاشته باشه عقب که هم کاربردی تره هم باعث میشه حاشیه های نمایشگر کم بشه. اولویت اولم برای خرید اول اچ تی سی بعد الجی جی 5 بعد سامسونگ اس 7 اج و آخر هواوی پی 9. موفق و مؤید باشید.

فرهاد

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
اگر می خواد موفق باشه نباید طراحی های قبلی رو عینا تکرار کنه! البته درسته که طراحی m9 خوب بود اما چون تفاوت آنچنانی با M8 یا حتی m7 نداشت (اون زمان از نظر طراحی این دو گوشی عالی بودند!) به مرور باعث تکراری به نظر رسیدن گوشی میشه هرچقدر هم که طراحی عالی بوده باشه در اول. د رحقیقت گوشی قدیقی به نظر می رسه. اچ تی سی گوشی عالی ولی باید در زمینه طراحی نوآوری نشون بده مثل سامسونگ در سری اس6 به بعد که انقلابی به پا کرد. گوشی رو باریک تر کنه، بدنه فلزی رو حفظ کنه، کیفیت صفحه نمایش رو حتما بهبود ببخشه بعلاوه بهبود های سخت افزاری حتما دوباره توجه مردم رو به خودش جلب می کنه. وگرنه حرفی برای گفتن در مقابل سامسونگ و اپل و حتی هواوی نداره...