خانهاخبار
هدیه ۲ گیگابایتی گوگل برای کنترل امنیت حساب کاربری

هدیه ۲ گیگابایتی گوگل برای کنترل امنیت حساب کاربری

گوگل امسال نیز، مانند سال گذشته، برنامه‌ای تدارک دیده که در آن به کاربرانی که مراحل امنیتی حساب کاربری خود را کنترل کنند ۲ گیگابایت فضای رایگان در گوگل درایو هدیه می‌دهد.
۱۳۹۴/۱۱/۲۰

گوگل به‌مناسبت رویداد Safer Internet Day 2016 هدیه‌ای ۲ گیگابایتی برای کاربران خود در نظر گرفته است.

گوگل کاربران خود را تشویق کرده که درجه امنیتی حساب کاربری‌شان را به حد نصاب لازم برسانند و ۲ گیگابایت فضای رایگان در سرویس گوگل درایو دریافت کنند. این ۲ گیگابایت فضای رایگان دائمی است و محدودیت زمانی ندارد.

بررسی مراحل امنیتی حساب کاربری گوگل در چهار مرحله ساده انجام می‌شود و پیچیدگی خاصی ندارد. این مراحل شامل بررسی اطلاعات مربوط به بازیابی اکانت، کنترل دستگاه‌های متصل به اکانت، کنترل دسترسی‌های ایجادشده به اکانت و فعال کردن ورود ۲ مرحله‌ای به اکانت گوگل است.

اگر به‌خاطر داشته باشید، سال گذشته نیز گوگل در همین بازه زمانی این هدیه را برای کاربران خود در نظر گرفته بود. کاربرانی که سال گذشته ۲ گیگابایت هدیه خود را دریافت کردند، باز هم فرصت دارند با کنترل مجدد مراحل ذکرشده ۲ گیگابایت دیگر به فضای گوگل درایو خود اضافه کنند. درواقع این هدیه هر سال برای تمام کاربران در نظر گرفته می‌شود و محدودیتی در تعداد دریافت آن نیست.

رویداد Safer Internet Day همه‌ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان برگزار می‌شود و هدف اصلی آن بررسی راهکارها و تامین امنیت در اینترنت به‌خصوص برای نسل جوان است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sajjad

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
هههههههه.امنیتش بدرد خودش میخوره.تا حالا دوبار اکانت گوگل منو هک کردن.اینم تازه با پسوردهای طولانی و پیچیده ای که من برا اکانت هام میزارم

abolfazl

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
وقتی گوگل دم از امنیت کاربران میزنه آدم خنده اش میگیره
خوده گوگل اطلاعات کاربران رو به نهاد های نفروشه امنیت همه کاربران در فضای مجازی تامین میشه والا