خانهاخبار
قیمت لوازم جانبی سرفیس پرو 4

قیمت لوازم جانبی سرفیس پرو 4

قیمت روز لوازم جانبی Surface Pro 4 در بازار ایران تا حدودی متفاوت است. با ما همراه باشید تا از قیمت واقعی آنها مطلع شوید.
۱۳۹۴/۱۱/۱۹

سرفیس محصولی از مایکروسافت است که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد؛ افسانه‌ای برای دوستداران تبلت های قدرتمند که بسیاری از خاصیت‌های یک کامپیوتر تحت ویندوز را در قالب تبلت جای داده است و رقیبی قدرتمند برای iPad های اپل به شمار می‌رود!​

نسل چهارم سری سرفیس با نام Surface Pro 4 با مشخصاتی شبیه سری‌های قبلی اما همچنان قدرتمند به بازار ارائه شد و طرفداران بسیاری نیز پیدا کرد. این دستگاه بدنه‌ای از آلیاژ منیزیوم، صفحه نمایشی 12.3 اینچی با رزولوشن 2736×1824، پردازنده‌های Core M ،Core i5 و Core i7 اینتل، رم 4، 8 یا 16 گیگابایتی و وزنی حدود  766 تا 786 گرم دارد و بسیاری از حسگرهای یک تبلت هوشمند نیز به بهتر بودن این Tablet-PC کمک می‌کنند. صفحه نمایش سرفیس پرو 4 از لمس 10 انگشتی و قلم مایکروسافت پشتیبانی می‌کند تا هیچ‌چیز برای کار کردن حرفه‌ای با آن کم نباشد!

 

image

 

برای کسی که قصد خرید این محصول فوق‌العاده را دارد خرید لوازم جانبی آن نیز در اولویت است. قیمت سرفیس پرو 4 با پردازنده Core i5، رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 SSD گیگابایتی در بازار حدود 4 میلیون و 400 هزار تومان است. با ما همراه باشید تا از قیمت لوازم جانبی این محصول در بازار نیز مطلع شوید.

 

Microsoft Arc Touch Mouse

یک موس بسیار زیبای بی‌سیم با قابلیت حمل بسیار آسان و قدرت مثال‌زدنی لیزری که می‌تواند روی هر سطحی مانند چوب و فرش نیز کار کند و تا شعاع 9 متر را پوشش دهد!

 

image

 

  • قیمت Microsoft Arc Touch mouse: حدود 260 هزار تومان

 

Microsoft Dock Station

یک داک فوق‌العاده که برای مدل‌های Surface pro 3 ،Surface Pro 4 و SurfaceBook قابل استفاده است و با استفاده از آن می‌توانید قدرت اتصال سرفیس را به یک PC برسانید. این داک دارای 4 پورت USB 3.0، دو پورت mini Display Port، یک پورت Ethernet، یک پورت AUX برای صدا و یک دکمه برای قفل کردن است.

 

image

 

  • قیمت Microsoft Dock Station: حدود 730 هزار تومان

 

Mini Display port to VGA or HDMI و Microsoft USB To LAN

درصورتی‌که نیازی به خرید داک استیشن سرفیس نمی‌بینید و فقط راه اتصالی برای انتقال تصاویر به یک مانیتور بزرگ‌تر می‌خواهید، می‌توانید نسخه اصلی یکی از کابل‌های زیر را خریداری کنید که بسته به نیاز شما دارای دو مدل to VGA و to HDMI است.

 

image
image

 

  • قیمت Microsoft mini Display Port to VGA: حدود 200 هزار تومان
  • قیمت Microsoft mini Display Port to HDMI: حدود 200 هزار تومان

همچنین می‌توانید برای اتصال کابلی به اینترنت و شبکه، نسخه اصلی کابل USB To LAN را از بازار تهیه کنید.

  • قیمت Microsoft USB To LAN: حدود 190 هزار تومان

 

Power Supply Adapter 36w

مبدل 36 وات مایکروسافت مناسب دستگاه‌های Surface Pro 3 و Surface Pro 4 است و درصورتی‌که آداپتور شما دچار مشکل شده و نمی‌تواند به‌خوبی قبل دستگاه را شارژ کند، می‌توانید نسخه اصلی آن را از بازار تهیه کنید.

 

image

 

  • قیمت Microsoft Power Adapter 36w: حدود 350 هزار تومان

 

Microsoft HEX Bag

کیف دولایه نایلون-پشمی و ضدآب مایکروسافت به‌خوبی از سرفیس شما در برابر ضربه محافظت می‌کند. این محصول دو نوع چرمی و برزنتی دارد و ظاهرش زیبا و اصیل است. مدل برزنتی با رنگ خاکستری و قرمز و نسخه چرمی نیز با رنگ مشکی عرضه شده است.

 

image
image
image

 

  • قیمت Microsoft HEX Bag مدل برزنتی: حدود 190 هزار تومان
  • قیمت Microsoft HEX Bag مدل چرمی: حدود 200 هزار تومان

 

Microsoft Type Cover

کیبورد مایکروسافت، همان‌طور که از نامش پیداست، نقش کاور سرفیس را نیز به عهده گرفته و با داشتن ترک پد از طراحی جالبی برخوردار است. این کاور در دو مدل مختلف عرضه شده است که مدل گران‌تر حسگر اثر انگشت دارد، ولی متاسفانه این مدل در بازار ایران موجود نیست. تایپ کاور دارای نور پس‌زمینه است و چینش دکمه‌ها نیز به‌صورت QWERTY است.

 

image

 

قسمت بالای این کیبورد حالت آهنربایی دارد تا اتصالش به سرفیس راحت‌تر باشد. فاصله دکمه‌های آن نیز بیشتر شده است تا، برخلاف دکمه‌های پیانو، دست‌وپا گیر نباشد.

  • قیمت Microsoft Type Cover: حدود 440 هزار تومان

 

Microsoft Glass Surface Pro 4

یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی برای یک دستگاه هوشمند با صفحه نمایش بزرگ، گلس یا محافظ صفحه نمایش است. درصورتی‌که نسخه‌های غیر اصلی این محافظ را خریداری کنید، دچار دو مشکل می‌شوید: اولا قدرت پنل لمسی شما تا حدودی کاهش می‌یابد، ثانیا قرار دادن این محافظ به‌صورت دقیق روی صفحه نمایشی به این بزرگی بسیار سخت و بدقلق است.

 

image

 

  • قیمت Glass نسخه غیر اصلی: حدود 70 هزار تومان
  • قیمت Glass نسخه اصلی مایکروسافت: حدود 130 هزار تومان

 

Microsoft Pen Surface Pro 4

قلم جدید مایکروسافت می‌تواند 1024 سطح مختلف فشار را تشخیص دهد و کارایی آن با کار کردن با  انگشت کاملا متفاوت است. این قلم 4 نوک در سایزهای مختلف دارد و برای نوشتن و نقاشی ابزاری دم دست و سریع است.

 

image

 

  • قیمت Microsoft Pen Surface Pro 4: حدود 270 هزار تومان

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سیامک

۱۳۹۸/۶/۱۵
مایل به خرید قلم سرفیس 4 کارکرده هستم. ممنون میشم با ایمیل من تماس بگیرید.

Alireza_ARK

۱۳۹۴/۱۱/۲۰
یه زمانی فقط به اپل خورده میگرفتیم که چرا قیمت محصولات و لوازم جانبیه اون، اینقدر گرونه .... اما الان قیمت محصولات اپل ، با قیمت محصولات برتر کمپانی های دیگه تفاوت چشمگیری نداره .......خداکنه فقط بالاتر نره !!!!!

محمد

۱۳۹۴/۱۱/۱۹
چه گرون