خانهاخبار
عمر باتری 2 روزه برای Galaxy S7

عمر باتری 2 روزه برای Galaxy S7

در تازه‌ترین شایعاتی که در مورد گلکسی اس7 سامسونگ منتشر شده است عنوان شده باتری این گوشی می‌تواند طول عمری 2 روزه داشته باشد.
۱۳۹۴/۱۱/۱۷

از هفته پیش دوم اسفند را در تقویم برای معرفی گلکسی اس7 سامسونگ علامت زده‌ایم؛ پرچم‌داری که در هفته‌های گذشته شایعات بسیاری در موردش شنیدیم. تحقیقا می‌توان گفت آنچه از طراحی گلکسی اس7 به بیرون درز کرده نهایی خواهد بود؛ طراحی‌ای که بسیار شبیه اس6 است. اما، همان‌طور که قبلا گفته‌ایم، سامسونگ برای بالا بردن و بهتر کردن عملکرد پرچم‌دار جدید خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
در تازه‌ترین اسکرین‌شات‎هایی که از مدل دو سیم‌کارته Galaxy S7 به بیرون درز کرده است مشخص شده که باتری این گوشی با یک بار شارژ شدن تا 2 روز دوام می‌آورد (با روشنایی 75 درصد و روشن بودن LTE).
اگرچه نمی‌توان با اطمینان کامل روی این شایعه صحه گذاشت، با توجه به امکان تجهیز گلکسی اس7 به باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، نسل جدید پردازنده‌های کم‌مصرف‌تر اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 820 و همچنین بهینه‌سازی مصرف باتری در اندروید 6 مارشمالو امیدواریم طول عمر باتری بهتری در Galaxy S7 شاهد باشیم.

 

image

 

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

اشکان

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
جالبه سونی از سال ۲۰۱۴ وعده ماندگاری ۲روزه باتری رو محقق ساخت .
و الان تازه سامسونگ و امثال اون دارن روش مانور میدن .به قول گفتنی چیزی که برای ژاپنی ها خاطره است برای کره ای ها آرزو و تجربه است... یادمه با اینکه سونی در این زمینه پیش رو بود ولی هیچ سایتی خبر وعده دوروز ماندگاری باتری رو .پوشش نمیداد ولی الان چون سامسونگ هست دیگه باید گذاشتش داخل بوق و کرنا و بزرگ نماییش کرد...! منظور جی اس ام نیست همون منبع خبر و کلا اکثر سایتاست ...!

ALI

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
اینایی که هی حرف الکی میزنن صب کنن تا 2 اسفند بعد حف بزنن

ALI

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
فقط ظرفیت باتری که نیست پردازندش کم مصرف

احسان نیک

۱۳۹۴/۱۱/۲۰
خخخخ بابا اینا دروغه سام اخه کی یه روده راس تو شکمش بوده که حالا باشه من باطری گوشیم ۴هزاره از صب تا شب با این همه وب گردی و کلش و واتس اپ تا شب دوام میاره اونم نت ۳جی بعد این دو روز تازه ۱۰۰۰ تا هم کمتر باطری من
بشنو و باور نکن

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۱/۱۸
درود به شما عزیز محترمyhوalireza , شاید جواب من به شماهابرای بعضی ها تکراری باشه اما مفید هس و عالی چون برطبق واقعیت هس,مطمئن باشید وقتی چیپست پردازنده مدل قبلی اکسینوس8890/m1 یعنی اکسینوس 7420 با تکنولوژی ((نسل اول 14نانومتری سامسونگ)) در منابع رسمی مختلف به عنوان مثال در کلیپی رسمی در (گلکسیS6معمولی)  از جانب(((super saf TV))) در عملکرد تک هسته ای امتیاز5232 و در  عملکردچند هسته ای امتیاز1466 را کسب کرد در مقابل آیفون نازنین 6s با چیپست اپل A9 با امتیاز تک هسته ای 2535 و چند هسته ای4419 و آیفون6sپلاس بسیار نازنین باامتیازتک هسته ای 2526 و چند هسته ای4411 مطمئنن اکسینوس8890/M1 با تکنولوژی بهینه تر و بهتر شده ((نسل بعدی 14 نانومتری سامسونگ ))و ((هسته های اختصاصی mongooseسامسونگ))که جایگزین شاهکار جدید شرکتARM کورتکسA72هس و قدرتمند و بهینه تر از کورتکس جدیدA72هس مطمئنن در هر دو تست تک و چند هسته ای امتیاز بسیار بسیاربالاتری نصبت به رقباء و اکسینوس 7420 با کورتکس قدیمی تر A57 و این امتیازات پشت سرهم منتشر شده خواهد داشت  در نمونه نهایی شده اش که مطمئنن در گلکسیS7 شاهد عملکرد فوق قدرتمندش باید باشیم, مدتها قبل جدولی نموداری و رسمی از(( نمونه های اولیه چیپست پردازنده های پیش روی)) از جانب منبع رسمی گیگبنچ منتشر شدکه اکسینوس8890 که در اون جدول بانامM1 حضور داشت در هر دو تست تک و چند هسته ای(( همه رقباش رو شکست داد با اختلاف زیاد ))به خصوص در عملکرد چند هسته ای رقبایی همچو کایرین950ونوکلن2 ال جی و اپل A9و حتیA9X  و فقط در تست تک هسته ای از چیپست پردازنده تگرای(2) جدید انودیا شکست خورد! در این جدول اکسینوس7420 هم حضور داشت که برأکس اکسینوس8890/m1 شکست خورده بود البته با اختلاف کم! مطمئنن همشون در نمونه های نهایی قدرتمند تر و بهینه تر ظاهر میشوند همینطور که اپلA9x قدرتمندتر ظاهر شده در آیپد پرو نصبت به این جدول گیگبنچ و مطمئنن اکسینوس8890/M1بسیار بسیار قدرتمندتر ظاهر خواهد شد . در نمونه ابتداییExynos8890 که در اون روزها Exynos M1نام داشت در حالت عادی در عملکرد تک هسته ای امتیاز2136 و چند هسته ای7497 را کسب کرد و حالت power saving در عملکرد تک هسته ای1698و چند هسته ای 5263 و در حالت ultra power saving در عملکرد تک هسته ای امتیاز1323 و چند هسته ای امتیاز4970 را کسب کرد ,