خانهاخبار
فروش 6 میلیون سرفیس در 2015 برای مایکروسافت

فروش 6 میلیون سرفیس در 2015 برای مایکروسافت

تبلت‌های محبوب سری سرفیس مایکروسافت در سال 2015 فروشی حدود 6 میلیون نسخه داشته‌اند که بیشتر فروش نیز به سه‌ماهه چهارم و پس از عرضه سرفیس پرو 4 مربوط می‌شود.
۱۳۹۴/۱۱/۱۵

طبق گفته‌های تولیدکننده تایوانی زنجیره تامین مایکروسافت، این شرکت مجموعا 6 میلیون تبلت سرفیس در سال 2015 به فروش رسانده است. مایکروسافت در سه‌ماهه چهارم 2015 توانسته 2.5 میلیون سرفیس به فروش برساند که این آمار را باید مدیون سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک باشد.

براساس اخباری که رسیده، مایکروسافت و زنجیره تامینش به کمک هم روی نمونه جدیدی از سرفیس کار می‌کنند؛ نمونه‌ای که قرار است نیمه دوم سال 2016 عرضه شود. در خبرها آمده بود که نیمه دوم 2016 مایکروسافت سرفیس فون خود را معرفی می‌کند و ممکن است این دیوایس همان سرفیس جدید باشد. این شرکت به‌تازگی کنترل دامنه SurfacePhone.com را نیز به دست گرفته؛ دامنه‌ای که فعلا کاربران را به وبسایت سرفیس هدایت می‌کند.

image

در مبارزه تن‌به‌تن، آیپد پرو 12 اینچی اپل موفق به فروش 2 میلیون نسخه شده، در حالی که سرفیس پرو 4 در سه‌ماهه چهارم فروش 1.6 میلیونی داشته است. در کل اپل با فروش 16.1 میلیون تبلت در سه‌ماهه اول هرچند نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد کاهش فروش داشته، هنوز هم جایگاه اول در بازار جهانی تبلت را به خود اختصاص می‌دهد؛ در حالی که مایکروسافت در میان 5 تولیدکننده اول سه‌ماهه چهارم یا کل 2015 جای نمی‌گیرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمود

۱۳۹۵/۹/۲۸
سلام.منم طراحی جامدات انجام میدم. فکر کنم برای کار در حین جابه جایی عالی باشه.ولی خیلی گرونه

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۱۱/۱۸
فوق العاده س. درسته نمیتونه بازی های سنگین رو جواب بده. ولی سرعت فوق العاده ای بین تبلت ها داره. مقایسه این دستگاه نه با مک بوک و نه با ایپد مشکل داره. چون سرفیس تبلت لپتاپه. ینی هر دوشه. و از طرفی قدرتش ده برابر مک بوک و ایپده و کلا محصولات اپل هیچ شانسی روبروی محصولات مایکروسافت ندارن.

Mohsen gafary

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
سلام
مایکروسافت پرو ۳
Core i3'128g'4gigگرفتم
خداییش هیچی از لپ تاب قبلیم که dell n 5110 بود کم نداره تازه از موقعی که پرو ۳رو گرفتم فهمیدم تبلت و لپتاب چیه'

Mohsen gafary

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
سلام

فرهاد

۱۳۹۴/۱۱/۱۶
معرکه است سری های surface چون به راحتی جای لپ تاپ قدرتمند هم می تونه کار کنه! ولی خیلی گرونه و خریدش کار هر کسی نیست. کاش که پول ملی ما اینقدر فلک زده نبود!!!