خانهاخبار
آلفابت، اپل را به زیر کشید!

آلفابت، اپل را به زیر کشید!

شرکت آلفابت، که گوگل را در زیر مجموعه خود دارد، اکنون جایگاه سابق اپل را تصاحب کرده است و باارزش‌ترین شرکت در جهان به شمار می‌رود.
۱۳۹۴/۱۱/۱۳

شرکت Alphabet درآمدهای سه‌ماهه چهارم سال 2015 خود را اعلام کرد و ارزش سهام A و C خود را به 750-780 رساند. اکنون آلفابت ارزشمندترین کمپانی در جهان است و جایگاهی را تصاحب کرده که تاکنون به اپل تعلق داشت. با رشد بسیار خوبی که گوگل نسبت به سال گذشته داشت، سرمایه‌گذاران را به سمت خرید سهام بیشتری از این شرکت هدایت کرد و باعث شد ارزش سهامش افزایش یابد.

درآمد آلفابت هر سال نسبت به گذشته بیشتر می‌شود؛ یعنی درآمد این شرکت رشدی نمایی دارد. درآمدهای آلفابت امسال 24 درصد و سال گذشته 12 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

بخش عمده درآمد گوگل از تبلیغات است و درحالی که تعداد تبلیغات کلیکی 31 درصد افزایش داشته، هزینه هر کلیک 13 درصد کاهش یافته است؛ البته اشتباه نکنید! این بدان معنی است که گوگل همچنان درآمد بسیار زیادی از تبلیغات دارد.

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

kia

۱۳۹۴/۱۱/۱۶
ماله باباته؟! :)

Anti Zambi

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
نه جی اس ام و تمام کارشناس ها و مترجمینش دروغ میگن تو راست میگی. بیخود نیست بهتون میگن زامبی. کل سایت های مربوط به تکنولوژی نوشتن. اصلا تمام سایت های ایرانی دروغگو، تو که خیلی می فهمی داخل سایت های خارجی یه سرچی بکن، البته اگر سوادشو داری

Kn

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
خدا بهت رحم كنه. تو چيكار ميكني با خودت.

em

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
خخخخخخخخخخخخخخخخ خیلس باحال بود.

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
دروغه