خانهاخبار
عکس‌های لورفته از کیس iPad Air 3 همه‌چیز را مشخص کرد

عکس‌های لورفته از کیس iPad Air 3 همه‌چیز را مشخص کرد

اکنون بیش از هر زمان دیگری از جزئیات آیپد ایر 3 اطلاع داریم.
۱۳۹۴/۱۱/۱۲

شرکت‌های سازنده قاب و محافظ برای محصولات مختلف در سراسر دنیا برای این که محصولاتشان همزمان با عرضه گوشی هوشمند موردنظر به بازار بیاید تا حدودی با کمپانی‌های سازنده همکاری می‌کنند تا قبل از معرفی رسمی محصول از جزئیاتی مانند اندازه و ابعاد و محل درگاه‌های اصلی اطلاع داشته باشند و بتوانند قبل از عرضه رسمی دستگاه‌ها به بازار اقدام به تولید لوازم جانبی کنند. در همین راستا معمولا عکس‌هایی از این لوازم لو می‌رود که به فاش شدن جزئیات محصول معرفی‌نشده نیز منجر می‌شود. آیپد ایر ۳ هم از موضوع مستثنی نیست و حالا شاهد لو رفتن قاب تولیدشده مخصوص آن هستیم که جزئیات آشکاری در اختیار ما قرار می‌دهد.

پستی که Nowhereelse چندی پیش منتشر کرد حاوی عکس‌های منتشرشده از قاب آیپد ایر ۳ بود. اگر به عکس‌های این قاب نگاهی بیندازید، به‌راحتی متوجه می‌شوید تمام شایعاتی که چند هفته‌ای است درباره آیپد ایر ۳ منتشر می‌شود (+ و +) به واقعیت پیوسته است؛ از قبیل اضافه شدن فلاش به دوربین پشتی، اسپیکر ۴ عددی در بالا و پایین دستگاه (درست مانند آیپد پرو) و کانکتور هوشمند (Smart Connector) که با استفاده از آن می‌توان لوازم جانبی مانند کیبورد هوشمند اپل و دیگر برندها را به دستگاه متصل کرد.

image

image
 
image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

حميد

۱۳۹۴/۱۱/۱۲
اولا هيچ وقت مسخره نكردن الكى جو نده.اين كارا فقط برازنده بعضياس.بعدم اگه مشكل شما فلشه قبول. ولى اول يه كارى كن دوربينش از شدت هنگ باز بشه فلش پيشكش.خخخخ. بعدم اون يه قرن پيش كه شما احتمالا نميدونى سامسونگ جان شما به خاطر ساخت تبلت اونم بدون كوچكترين تغييرى از روى اپل قرامت سنگينى پرداخت كرد.اصلا اگه اپل نبود تبلت نبود كه بياى در موردش نظر بدى. شما اگه ميتونى يه طورو دو انگشتى رو صفحه نمايش يه تبلت اندرويدى يه سال كار كرده بكش كه هنگ نكنه.خخخخ
راستى عكستم قشنگ
با تشكر از سايت عامه پسندتون

عارف

۱۳۹۴/۱۱/۱۲
خخخخخخخ اره تو برو همون تبلت اندرویدی بخر این تبلت مضحکو نخر گلم :D

نوید

۱۳۹۴/۱۱/۱۲
شما بورو هموناروبخر.....

amir1975

۱۳۹۴/۱۱/۱۲
وقتی یک قرن پیش تبلتهای اندرویدی فلش دوربین داشتن اینا میگفتن که چی؟ مگه تبلت دوربین عکاسیه و مسخره میکردند!
حالا خودشون خودشونو مضحکه میکنند!!
خخخخ