خانهاخبار
5 تغییری که در Galaxy S7 انتظار داریم

5 تغییری که در Galaxy S7 انتظار داریم

سامسونگ در تاریخ دوم اسفند برای معرفی پرچمداران جدید خود مراسمی در نظر گرفته است. در این مطلب به موارد و ویژگی‌هایی اشاره می‌کنیم که حضورشان در گلکسی اس7 پیشرفت خوبی محسوب می‌شود.
۱۳۹۴/۱۱/۱۱

قطعا گلکسی اس7 یکی از هیجان‌انگیزترین و بااهمیت‌ترین گوشی‌های سال 2016 خواهد بود، حتی برای آنها که طرفدار سامسونگ و محصولات این شرکت نیستند. حال که رفته‌رفته به تاریخ رونمایی از این پرچم‌دار جدید نزدیک می‎شویم، خبرهای مطمئن‌تر بیشتری درباره‌اش منتشر می‌شود.
دیروز رندرهای رسمی فاش‌شده از گلکسی اس7 و اس7 اج سامسونگ را دیدیم که از نظر طراحی تغییری نسبت به اس6 نداشته‌اند، اما هنوز از ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آنها مطمئن نیستیم. سامسونگ به‌خوبی می‌داند اگر چیز جدیدی به گوشی‌های جدید خود نیفزاید، کاملا درجا زده است؛ پس امیدواریم حداقل این 5 مورد را در خانواده Galaxy S7 مد نظر قرار دهد.

 

بهبود جنس بدنه

 

image

 

در کیفیت ساخت و جنس بدنه اعلای گلکسی اس6 هیچ شکی نیست؛ تغییری که بسیار مورد پسند کاربران قرار گرفت. اگرچه استفاده از شیشه در بدنه گوشی به زیبایی و درخشندگی دستگاه کمک فراوان کرده، عاملی برای جذب اثر انگشت و افزایش احتمال سر خوردن و شکسته شدن آن هم شده است. امیدواریم کره‌ای‌ها علاوه بر حفظ کردن کیفیت خوب بدنه، فکری به حال این مشکل نیز کرده باشند.

 

سبک‌تر شدن تاچ‌ویز

 

image

 

قبول داریم که رابط کاربری تاچ‌ویز در گلکسی اس6 و نوت 5 نسبت به نسخه‌های قبل بهبود خوبی داشته است، اما هنوز هم می‌شود روی بهینه کردن عملکرد آن و کاهش تعداد اپلیکیشن‌های پیش‌فرض کار کرد.

 

فورس تاچ متفاوت

 

image

 

تاکنون گزارش‌های متعددی در مورد تجهیز گلکسی اس7 به نمایشگر حساس به فشار منتشر شده است؛ شایعه‌ای که می‌توان احتمال بالایی برای حقیقت یافتن آن در نظر گرفت. اما دوست داریم سامسونگ این ویژگی را به سطحی فراتر از آنچه اپل به کار می‌برد ارتقا دهد؛ قابلیتی که واقعا برای کاربر مفید باشد، نه یک امکان تزئینی!

 

ضدآب شدن

 

image

 

گلکسی اس5، پرچم‌دار سال 2014 سامسونگ، یکی از معدود دستگاه‌های ضدآب موجود در بازار است؛ ویژگی مهمی که خیال کاربران را از نفوذ آب راحت می‌کند. اما سال گذشته این ویژگی از اس6 حذف شد و تنها اس6 اکتیو این قابلیت را حفظ کرد. بازگشت دوباره این ویژگی به گلکسی اس7 می‌تواند آن را در چشم کاربران عزیزتر کند.

 

عمر باتری بهتر

 

image

 

سامسونگ در گلکسی نوت 5 نشان داد که می‌تواند دستگاهی بسازد که، علاوه بر داشتن پردازنده قدرتمند و نمایشگر باکیفیت، طول عمر باتری بسیار خوبی هم داشته باشد. امیدواریم با استفاده از نمایشگر و پردازنده کم‌مصرف‌تر، شاهد افزایش طول عمر باتری گلکسی اس7 نسبت به اس6 باشیم.

شما به‌عنوان کاربر گوشی‌های سامسونگ از پرچم‌دار بعدی این شرکت چه انتظاری دارید؟ آیا مورد دیگری هست که فکر می‌کنید حتما باید در گلکسی اس7 وجود داشته باشد؟

 

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

Alireza

۱۳۹۴/۱۱/۱۳
یه اشتباهی رخ داد اون یه تکیه ای که گفتم لیو فوتوز و 3d touch رو از مایکروسافت داره اشتباه شد.
لیو فوتوز اولین بار مایکروسافت و 3d touch از اپل
من یه چیزی هم به استاد آریا بگم
شما 3d touch رو چی میگی بهش.درسته
نوآوری.
پس حرفتون خنده داره.

Arya

۱۳۹۴/۱۱/۱۲
اپل هم اگه میتونه بره یه چیزو تولید کنه اون اگه توان داشت نو آوری پیشکشش میتونست چیپست و صفحه نمایش جدید خلق کنه

Arya

۱۳۹۴/۱۱/۱۲
دمتون گرم کامل واضح گفتید اپل یه کلاه برداره بدرد نخور هستش ولی این چیزا برا خیلی ها مهم نیست چون فقط گوشی های اپل رو به خاطر گران بودن قیمتش و پز دادن میخرن

Arya

۱۳۹۴/۱۱/۱۲
اپل که قابلت اثر انگشتشو از Artix موتورولا تقلید کرد رنگ سورتیشم از سونی اریکسون تقلید کرد ، مولتی تاچشم از LG KE850 Prad تقد کرد ، شبکه LTE هم از Samsung SCH-R90 تقلید کرد حالام معلوم نیست قابلیت ضد آبشو یا فست شارژشو یا سنسور ضربان قلبشو از کی میخواد تقلید کنه ، فناوری صفحه نمایش LED و روزولیشن 4K هم که تقلید محسوب نمیشه ، فلزی کردن بنده گوشی هاشم مثل اچ تی سی که تلیق محسوب نمیشه ، لرزش گیر اپتیکالم که اصلا چیزه مهمی نیست که تلید کرده باشه و ...

alireza

۱۳۹۴/۱۱/۱۲
استاد فرنام باتری اپلو یکی دیگه میزنه؟؟؟چرا الکی حرف میزنی؟؟
صفحه نمایش اپلو ال جی میزنه ولی با استاندار اپل و حق مالکیتش که ال جی نتوتنه ازش استفاده کنه.سیپی یو رو که سامسونگ یه نمونشو زد که واقعا گند زد و غملکردش ضعیف نر از اون یکی نوع سی پس یو ساخت تایوان بود.با اون سی پی یویی که سامسونگ زد برا اپل اپل دیگه طرفش نمیره مطمن باشید.دوربینو که دو تاشون از سونی میگیرن پس چه فرقی بینشون هست؟فقط اپل صفحه نماییشو و سی پی یو هستش که از یکی دیگه میگره تو بقیشون مشترک هستش
بلههههه