خانهاخبار
ال جی در سال گذشته حدود ۶۰ میلیون اسمارت فون فروخت

ال جی در سال گذشته حدود ۶۰ میلیون اسمارت فون فروخت

پس از انتشار گزارش مالی سال ۲۰۱۵ شرکت LG، مشخص شد کره‌ای‌ها توانسته‌اند ۶۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند خود را به فروش برسانند.
۱۳۹۴/۱۱/۷

ال‌جی الکترونیکس اطلاعات مالی سه‌ماهه آخر سال مالی ۲۰۱۵ خود را منتشر کرد و بر اساس آن مشخص شد این کمپانی در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر حدود ۱۵.۳ میلیون تلفن هوشمند فروخته است. کره‌ای‌ها توانستند در سال ۲۰۱۵ به رقم ۵۹.۷ میلیون واحد فروش تلفن هوشمند برسند. این عدد در مدت مشابه سال گذشته ۵۹.۱ میلیون بود.

از ۱۵.۳ میلیون محصولی که ال‌جی در فصل آخر فروخته، نزدیک به ۱۱ میلیون به مدل‌های LTE مربوط می‌شود و این نخستین بار است که فروش این نوع دیوایس‌ها از ۱۰ میلیون دستگاه فراتر می‌رود.

بخش موبایل ال‌جی گزارش داده که مبلغ دریافتی از فروش این محصولات در سه‌ماهه آخر سال حدود ۳.۲۶ میلیارد دلار بود. به‌مدد فروش نسبتا خوب V10 در بازار امریکای شمالی، فروش این کمپانی نسبت به سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۵ حدود ۱۲درصد رشد کرده است.

اما باید بگوییم که سود فروش سه‌ماهه آخر بخش ال جی الکترونیکس با افت ۱۱۷ میلیون دلاری نسبت به سال گذشته مواجه شده است. در سال ۲۰۱۴ ال‌جی الکترونیکس توانسته بود به رقم ۲۰۵ میلیارد وون کره فروش دست یابد. به‌طور کلی در سال ۲۰۱۵ درآمد این کمپانی ۲۴۹.۱ میلیارد وون بود که نسبت به سال گذشته ۵۰.۳ درصد افت داشت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)