خانهاخبار
اچ تی سی در حال آماده‌سازی One M10 Perfume است

اچ تی سی در حال آماده‌سازی One M10 Perfume است

به نظر می‌رسد HTC حاضر به دست کشیدن از ظاهر کپی آیفون نیست و پرچمدار بعدی‌اش، یعنی One M10، را هم مشابه A9 عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۴/۱۱/۸

چند روز پیش لو رفت که اچ‌تی‌سی قصد دارد ساعت هوشمندی به نام HTC One Watch را با اسم رمز Halfbeak عرضه کند و حالا خبرها از وجود پرچم‌دار جدیدش، یعنی One M10، با اسم رمز Perfume حکایت می‌کند.

هنوز خبر چندان موثقی از سخت‌افزارهای استفاده‌شده در این محصول منتشر نشده، ولی خبرها حاکی است M10 را نخست اپراتور مخابراتی AT&T عرضه خواهد کرد. از سوی دیگر گفته شده که این محصول شباهت بسیاری به One A9 دارد.

اما چه شباهتی؟ این‌طور که به نظر می‌رسد، این تشابه هم در نرم‌افزار و هم در سخت‌افزار و حتی در ظاهر خواهد بود. اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته برای مدتی زبان طراحی جدیدی تجربه کند. اینکه تایوانی‌ها از بدنه یک‌پارچه آلومینیومی، لبه‌های تیز و ظاهر قدیمی محصولات سری M دست کشیده‌‌اند نکته‌ای است که جای سوال بسیار دارد.

البته این نکته هم حائز اهمیت است که اگر شما از A9 خوشتان آمده، حتما M10 را نیز دوست خواهید داشت. اما به هر شکل ما در این محصول هم آیفون را خواهیم دید که اندروید روی آن اجرا شده است.

درنهایت تنها کاری که در حال حاضر از ما برمی‌آید صبر و انتظار برای خبرها و شایعات بیشتر در رابطه با این محصول مرموز است. به نظر شما HTC One M10 Perfume با ظاهر A9 موفق خواهد شد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

سینا

۱۳۹۴/۱۱/۱۰
خدایی دوستمون راست گفته((چجوریه که هنوز طرح نهایی حتی ازمایشی های اچ تی سی اعلام نشده ولی شما میاین می گین هر چی که باشه از رو اپل تقلید کرده))!!!!
یکم تو نقداتون انصاف بخرج بدین جایه دوری نمی ره
امیدوارم اون کم و کاستی های ام 9 تو این مدل جبران شه ، اگه بشه ی سرو گردن از همه گوشیا بالاتر می ره
ایشالا بیاد ایران منم می خرمش

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۱/۹
در مورد Made in china نمیشه گفت که بده حتی گوشی های HTC هم در چین تولید میشن که کارخانه های خود شرکت هست اما اپل فقط کار طراحی رو تو کالیفرنیا انجام میده و چین تولید میکنه در کل حرفای شما به جز کشور سازنده تایید میشه .

mjb

۱۳۹۴/۱۱/۸
خوب نویسنده گرامی اگه htc از آیفون کپی زده بود که الان اپل صد تا شکایت ازش کرده بود.شما برو اول تاریخ ساخت m7 htc رو نگاه کن ببین قبل از آِیفون 6 هست یا بعدش بعد بیا نظر بذار.

نیما

۱۳۹۴/۱۱/۸
البته سری نوت سامسونگ هم واقعا با قلمش عالیه

نیما

۱۳۹۴/۱۱/۸
داداش گلم حرفت عالی بود. گل گفتی. خدایی سونی و اچ تی سی و تاحدودی هم الجی یه طرف و بقیه برند ها هم یه طرف. البته مایکروسافت هم با ویندوز فون واقعا جای پیشرفت بیشتری داره و آینده روشنی میتونه داشته باشه. ولی من به شخصه گوشی بعدیم اگه خدا بخواد یا پرچمدار بعدی اچ تی سی هست یا پرچمدار بعدی سونی. الان هم الجی جی 4 دارم. موفق و مؤید باشید