خانهاخبار
گزارش اختصاصی جی‌اس‌ام از مراسم رونمایی هوآوی Mate 8 در خاورمیانه

گزارش اختصاصی جی‌اس‌ام از مراسم رونمایی هوآوی Mate 8 در خاورمیانه

سرانجام پرچمدار جدید هوآوی، که پیش از این در CES 2016 و در لاس وگاس معرفی شده بود، در خاورمیانه و ساحل جمیرا شهر دوبی رونمایی شد. با گزارش اختصاصی جی‌اس‌ام از این مراسم همراه باشید.
۱۳۹۴/۱۰/۲۸

این مراسم عصر دوشنبه در تالار جمیرا در نزدیکی ساحل جمیرا در شهر دبی برگزار شد. در ابتدای این مراسم جیاو جین، مدیر خاورمیانه بخش موبایل هوآوی بر روی سن حاضر شد و به بیان موفقیت های هوآوی طی سال گذشته پرداخت. 

 

image

 

جین افزود: سهم بازار هوآوی روز به روز در حال افزایش است. در حال حاضر هوآوی بیشترین سهم بازار خود را در کشورهای چین، اسپانیا، پرتغال، فنلاند، لهستان، نیوزلند، امارات و پاکستان دارد. 

 

image

 

وی همچین در ادامه سخنان خود گفت: در حال حاضر برند اورنس (آگاهی از برند) هوآوی در دنیا به ۷۶ درصد افزایش پیدا کرده است و افراد بسیار زیادی نسبت به گذشته با نام و برند هوآوی آشنا هستند. وی بالاترین میزان آگاهی از برند هوآوی را به ترتیب در کشورهای چین، مصر، ایتالیا، اسپانیا، مالزی، کلمبیا و ... دانست. 

 

image

 

اما بعد از برسی شاخص آگاهی از برند، نوبت به بررسی ارزش برند هوآوی رسید. جین افزود در حال حاضر هوآوی، هفتادمین برند با ارزش در دنیا محسوب می شود که نسبت به رتبه سال قبل رشد بسیار قابل قبولی داشته است. 

 

image

 

بعد از جین، نوبت به جرج الکفرونی، مدیر محصول و آموزش خاورمیانه هوآوی رسید تا روی سن حاضر شده و بیان مشخصات و ویژگی های هوآوی میت 8 بپردازد. وی در ابتدا به طراحی فوق العاده این گوشی اشاره و سپس به سراغ پردازنده این گوشی رفت. 

 

image

 

وی افزود: پردازنده این گوشی، مدل کرین ۹۵۰ بوده که پردازنده بسیار سریعی محسوب می شود. در این پردازنده ۸ هسته ای، ۴ هسته با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی و ۴ هسته با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی انجام وظیفه می‌کنند. 

 

image

 

یکی از نکاتی که الکفرونی روی آن تاکید بسیاری ورزید، داغ نشدن این گوشی، علی رغم داشتن پردازنده ای قوی و سریع بود. اما بعد از پردازنده نوبت به دوربین هوآوی میت ۸ رسید. این گوشی دارای دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری 1080P است.

 هوآوی میت 8 در چهار رنگ طلایی، نقره‌ای، خاکستری و قهوه‌ای موکا وارد بازار می‌شود. قیمتی که هوآوی در این مراسم برای مدل ۳۲ گیگابایتی آن اعلام کرد ۱۹۰۰ درهم امارات بود که با تبدیل آن به ریال می‌توانیم انتظار قیمتی معادل با ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از آن در بازار ایران داشته باشیم. 

با پایان صحبت های الکفرونی، تیزرهای تبلیغاتی گوشی Mate 8 در حضور خبرنگاران پخش شد و سپس خبرنگاران به فضای تجربه کاربری با گوشی Mate 8 هدایت شدند. 

جهت آشنایی با ویژگی های گوشی Mate 8 شما می توانید بررسی اولیه ویدیویی جی اس ام از هوآوی Mate 8 را مشاهده کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mahdi.138014

۱۳۹۵/۳/۸
Me Too

مهران

۱۳۹۴/۱۲/۱
i love it