خانهاخبار
گلکسی اس7، اس7 اج و کاور نقطه‌ای سامسونگ ثبت رسمی شدند

گلکسی اس7، اس7 اج و کاور نقطه‌ای سامسونگ ثبت رسمی شدند

دو پرچمدار جدید سامسونگ، Galaxy S7 و Galaxy S7 edge، و همچنین کاورهای جدید این کمپانی رسما ثبت شدند.
۱۳۹۴/۱۰/۲۸

این‌طور که از شواهد و قرائن برمی‌آید، تا عرضه رسمی گلکسی اس۷ زمان چندانی باقی نمانده است. تلفن هوشمند مربوطه اسم رمز SM-G930 را به خود اختصاص داده و همچنین نسخه اج (خمیده) آن نیز با اسم کد SM-G95 شناخته می‌شود. شایان ذکر است پرچم‌دار قبلی سامسونگ، یعنی گلکسی اس۶ و نسخه اج آن، به‌ترتیب SM-G920 و SM-G925 نام داشتند.

این دو اسم کد اخیرا در دیتابیس رسمی اندونزی دیده شده و این احتمال را ایجاد می‌کند که در آینده نزدیک شاهد دو پرچم‌دار جدید از سامسونگ باشیم.

 

image

 

همچنین وجود نوعی کاور نقطه‌ای (مانند DotView شرکت HTC) نیز در FCC واقع در امریکا ثبت شده است. در حال حاضر این قاب‌ها با اسامی NG930 و NG935 ثبت شده‌اند که با نگاهی به اعداد آنها می‌توان حدس زد این دو قاب به پرچم‌داران بعدی تعلق دارند.

گفته شده FCC عنوان کرده این محصولات در آینده نزدیک با نام رسمی LED View Cover عرضه خواهند شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت به‌زودی قاب‌هایی برای محصولات سامسونگ ببینیم که روی آنها اطلاعاتی همچون ساعت، وضعیت آب‌وهوا و غیره را می‌توان مشاهده کرد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

علی

۱۳۹۴/۱۱/۱۸
بهترین کمپانی ساخت اسمارت فون سامسونگه

علی

۱۳۹۴/۱۱/۱۸
بهترین کمپانی ساخت اسمارت فون سامسونگه

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۰/۳۰
علم همینه.به یه چیزی یه چیزی اضافه می کنی به اسم خودت میشه.اگه این جوریه خب برق رو تالس کشف کرد پس همه این شرکتا از رو تالس کپی کردن، می کنن و خواهد کرد.همین که من اینو می نویسم دارم از تالس کپی می کنم.اگه این جوری باشه که علم پیشرفت نمی کنه.مهم ترین چیز برای همه و شایدم تنها معیار برای همه مثل من اینه که درنهایت کدوم محصول از بقیه بهتره.این که کی کپی کرد یا فلان کار کرد مهم نیس مهم اینه محصولش بهتره.سامسونگ هم در پرچمدار و هم در میان رده از بقیه بهتره.چون محصولاتش از بقیه بهتره.پس مردم هم میرن می خرن و سامسونگ پرفروش ترین برنده.این کار هم الکی نیس همین طوری کپی کنی و یه چیزی بهش اضافه کنی.اگه راحت بود بقیه هم این کار رو می کردن و جای سامسونگ بودن

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۲۹
خدایی سامسونگ خوب سیاستی رو در پیش گرفته. پتنت های اینو اونو برمیداره یخورده تغییرات روش میده، اسمش هم عوض میکنه میذاره رو گوشی جدیدش، حالا جالب اینجاست که پر فروش ترین برند هم میشه!!!!!!! موافقا لایک ،مخالفا و متعصبا و غیر منطقیا دیس لایک

جوات

۱۳۹۴/۱۰/۲۹
ماذا فاذا؟!
حداقل اگه نمیتونی مفهوم یه جمله ساده رو بفهمی قبل اظهار فضل سوال بفرمایید 4 نفر راهنماییتون کنن بلکه آگاه بشین