خانهاخبار
طراحی P9 هوآوی با P8 متفاوت خواهد بود

طراحی P9 هوآوی با P8 متفاوت خواهد بود

شایعات تازه منتشرشده در مورد هوآوی پی 9 فاش کرده این گوشی طراحی و ظاهری متفاوت نسبت به پی 8 خواهد داشت.
۱۳۹۴/۱۰/۲۶

حال که شرکت هوآوی پرچم‌دار سری میت خود (Mate 8) را معرفی کرده، دست و بال آزادتری برای تمرکز بر پرچم‌دار سری P، یعنی P9، پیدا کرده است تا آن را جانشین P8 کند؛ گوشی هوشمندی که با توجه به تعدد شایعات و اخبار در چند وقت اخیر به نظر می‌رسد تنها چند هفته با معرفی آن فاصله داشته باشیم.

 

image

 

امروز تصاویر شماتیکی منتسب به Huawei P9 به بیرون درز کرده است که از تغییری اساسی نسبت به طراحی P8 نشان دارد. در پنل جلویی این گوشی شاهد دکمه‌ای فیزیکی هستیم که قطعا به‌عنوان اسکنر اثر انگشت عمل می‌کند. در پنل پشتی جای دو دوربین همراه با فلاش LED دیده می‌شود که پیش‌تر شایعاتی در مورد آن شنیده بودیم. همچنین اسپیکر و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در لبه زیرین دستگاه نشان داده می‌شود. استفاده از فریم فلزی را می‌توان به‌وضوح در این تصویر مشاهده کرد، اما مشخص نیست پنل پشت دستگاه نیز فلزی است یا از شیشه برای ساخت آن استفاده شده.
براساس شایعات پیشین، هوآوی پی9 نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، پردازنده Kirin 950، دو دوربین 12 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی دارد. این گوشی ممکن است در اسفندماه و همزمان با نمایشگاه MWC 2016 معرفی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مرصاد

۱۳۹۵/۵/۲۰
من p8 واسه خودواپل 6واسه دادا شم خریدم خداییش عکس وفیلم برداریش عالیه حتی بهترازاپل وجی 3اون دادشم که ادعافور k داره نمیگم پی 8بخریداماهمه جور ه گوشیرو تست کنید.گول پیکسل وفورکی واینارونخوریدفقط مقایسه واقعی دردست خودتون

امیررضا

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
اگه دوربین 100 مگا پیکسلی و سی پی یو 100 هسته ای هم بزاری این سیستم عاملت هست که دیگه خز شده میفهمی .

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
وقتی p6 رو معرفی کرد سامسونگ s3 رو تمام پلاستیکی میزد و تنها شباهته p6 با آیفون تو طراحی جعبه ای شکل با لبه های تیز (غیر از پایین گوشی) بود . سریه p طراحی خودش رو داره و کمتر از بقیه برندها الهام گرفته

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۲۶
خدایی نمیگم هواوی بده ولی خودتون قضاوت کنید، ترکیب آیفون و گلکسی. درسته؟ آخه یعنی چی آخه؟