خانهاخبار
5 دلیل متقاعد کننده برای خرید LG V10

5 دلیل متقاعد کننده برای خرید LG V10

بی شک V10 را می‌توان یکی از بهترین محصولات شرکت ال‌جی از ابتدا تا کنون دانست، گوشی هوشمندی که می‌تواند آغازگر فصلی نو برای این شرکت کره‌ای باشد. در این مطلب با 5 دلیل به شما خواهیم گفت که چرا LG V10 ارزش خرید را دارد.
۱۳۹۴/۱۰/۲۵

ال‌جی در ماه‌های پایانی سال 2015 از یک گوشی هوشمند 5.7 اینچی یا بهتر بگوییم یک فبلت پرده برداشت که داشتن دو صفحه نمایشگر، دو دوربین و مجموعه‌ای از مشخصات تحسین‌برانگیز آن را به دستگاهی خاص بدل کرده است.
LG V10 گوشی بسیار خوبی است، طوری که می‌شود آن را در برابر پرچم‌دار اصلی این شرکت، یعنی LG G4، قرار داد. اما آیا V10 نسبت به G4 ارزش خرید دارد؟ با 5 دلیل به شما خواهیم گفت که چرا جواب این پرسش مثبت است.

1- شیک، خاص، محکم

 

image

 

ممکن است وی10 در نگاه اول با داشتن بدنه زمخت، اندازه بزرگ و بدنه پلاستیکی در چشم شما زشت به نظر برسد، اما وقتی مدتی با آن کار کنید، متوجه طراحی متفاوت، خاص و باوقار آن می‌شوید.
استفاده از فریم فلزی در اطراف گوشی استحکام خوبی به بدنه آن می‌بخشد، در عین حال که بافت دون دون پشت بدنه موجب خوش‌دستی بیشتر و جلوگیری از لیز خوردن این گوشی بزرگ حتی در دست‌های کوچک می‌شود. همچنین ضخامت V10 به گونه‌ای انتخاب شده تا با اندازه آن در تناسب باشد و هنگام کار تعادل ایجاد کند. همه اینها را باید به ضدضربه بودن آن اضافه کرد!

 

2- دوتا بهتر از یکی است

 

image

 

LG V10 دو نمایشگر و دو دوربین سلفی دارد؛ ایده‌ای که در این گوشی بسیار خوب از آب درآمده است.
بالای نمایشگر 5.7 اینچی اصلی نمایشگر دومی قرار گرفته است که می‌تواند همیشه روشن باشد و می‌شود از آن برای دسترسی سریع به اپلیکیشن‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و بعضی گزینه‌ها و تنظیمات سریع استفاده کرد. با بودن نمایشگر دوم دیگر به روشن و خاموش کردن مداوم صفحه برای دیدن ساعت یا نوتیفیکیشن‌های وارده نیازی نخواهید داشت و مسیر کوتاه‌تری برای انجام دادن کارها پیش روی شما قرار خواهد گرفت.
اما V10 به‌جز دو نمایشگر دو دوربین سلفی هم در جلو خود دارد. با این ویژگی می‌توان سلفی‌هایی با زاویه باز گرفت؛ درنتیجه هنگام گرفتن سلفی‌های دسته‌جمعی، مشکلی بابت جا شدن در کادر نخواهید داشت.

 

3- بزرگ، مثل یک تلویزیون کوچک

 

image

 

کاربران عموما فبلت‌ها را به‌دلیل داشتن نمایشگر بزرگ دوست دارند و هیچ‌کس از داشتن گوشی‌ای با نمایشگر باکیفیت ناراحت نخواهد شد! V10 نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل در اختیار دارد که تراکم آن را به عدد 515 پیکسل در هر اینچ می‌رساند.
وجود نمایشگری با این کیفیت دیدن فیلم و بازی کردن را بسیار لذت‌بخش می‌کند، گویی در حال تماشای یک تلویزیون کوچک هستید، مخصوصا اگر این نمایشگر از رنگ‌ و زاویه دید خوبی برخوردار باشد.

 

4- عملکرد بیست

 

image

 

اگرچه پردازنده اسنپدراگون 808 ال‌جی وی10 قوی‌ترین پردازنده حال حاضر بازار نیست، با حضور 4 گیگابایت حافظه رم و بهینه‌سازی خوبی که روی نرم‌افزار انجام شده دستگاه در انجام دادن هر کاری سربلند می‌شود.
این عملکرد خوب شامل دوربین 16 مگاپیکسلی گوشی هم می‌شود که قادر است تصاویر بسیار خوبی در فضای کم‌نور ثبت کند و تنظیمات دستی مختلف در حالت‌های مختلف عکس‌برداری و فیلم‌برداری ارائه می‌کند.

 

5- سنت‌ها را حفظ کن

 

image

 

یکی-دو سالی می‎شود که پرچم‌داران بازار فاقد باتری قابل تعویض و قابلیت نصب کارت حافظه شده‌اند. تمایل به باریک‌تر کردن هرچه بیشتر گوشی‌ها و طمع به دست آوردن سود بیشتر از گوشی‌هایی با ظرفیت بالا از جمله دلایل ایجاد این تغییرات است؛ کاری که خوشبختانه ال‌جی به آنها تن نداده.
از آنجا که قاب پشتی V10 قابل باز شدن است، به‌راحتی می‌توان باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی آن را تعویض کرد یا با نصب کارت حافظه جانبی، ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی دستگاه را تا 2 ترابایت (درست خواندید، 2 ترابایت!) افزایش داد.

نظر شما در مورد LG V10 چیست؟ فکر می‌کنید داشتن چنین ویژگی‌هایی می‌تواند گوشی LG V10 را به گزینه خوبی برای خرید تبدیل کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (60 نظر)

Ali

۱۳۹۶/۶/۷
آقا مهدی بیشترین زمان پشتیبانی و آپدیت مال گوشی های آیفون هست که تا 5 الی 6 سال پشتیبانی میشن
لامصب همین پشتیبانیشون هم می ارزه به صدتا اندرویدی که فقط 2 سال پشتیبانی دارن

ali

۱۳۹۶/۳/۹
که البته شکست داد?

ali

۱۳۹۶/۳/۹
خیلی خوبه ✔ رقیب جدید برای Galaxy S6

ali

۱۳۹۶/۱/۶
سلام
میخواستم ببینم رابط کاربری دوربین g4 و v10 فرق زیادی داره؟

پیام

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
منم کیفیت ساخت و قابلیت های این گوشی رو به نوت 5 ترجیح دادم الان فوق العاده راضیم یکساله وی 10 دارم دمپایی چیه به این زیبایی و لوکسی بدنه محکم و عالی سامسونگ چی داره اخه اول فکر بعدا حرف بزن.حرف نداره این گوشی.