خانهاخبار
بنچمارک جدید Galaxy S7 اطلاعات تازه‌ای را از آن فاش کرده است

بنچمارک جدید Galaxy S7 اطلاعات تازه‌ای را از آن فاش کرده است

اخیرا بنچمارک جدیدی از گلکسی اس۷ سامسونگ لو رفته که حاوی اطلاعات جالبی است. از جمله آنها می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، وجود ۴ گیگابایت رم و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.
۱۳۹۴/۱۰/۲۲

اخیرا شایعات و خبرهای فراوانی در رابطه با پرچم‌دار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی اس۷، منتشر شده است. اما بنچمارک جدیدی از این محصول به اینترنت راه یافته که تعدادی از شایعات درباره به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری پیشین را تایید می‌کند. بنچمارک جدید، که AnTuTu آن را گرفته، نشان از این دارد که ما در این دیوایس شاهد محصول جدید کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت رم و یک سنسور جدید دوربین با لنز ۱۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.

گفته شده گلکسی اس۷ با داشتن شیشه منحنی در پشت بسیار مشابه گلکسی نوت ۵ خواهد بود، ولی از نظر سخت‌افزاری باید بگوییم یک سر و گردن بالاتر از تمام پرچم‌داران فعلی این کمپانی است. 

 

image

 

گلکسی اس۷ با بهره بردن از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، چیپ گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و ۴ گیگابایت رم یکی از سریع‌ترین و قدرتمند‌ترین اسمارت‌فون‌های ماه‌های آینده خواهد شد. همچنین این محصول اولین دیوایس اندرویدی سامسونگ است که به‌طور پیش‌فرض اندروید ۶.۰ مارشمالو دارد.

نسخه‌ای که در این بنچمارک استفاده شده ۶۴ گیگابایت فضای داخلی دارد و گفته شده این محصول دو مدل دیگر با حافظه‌های داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز خواهد داشت. البته برخی شایعات حاکی از آن است که ما مجددا حافظه جانبی MicroSD را در این محصول خواهیم دید، بنابراین چندان نمی‌توان به صحت وجود نسخه ۱۲۸ گیگابایتی اطمینان کرد.

همان‌طور که گفتیم، یکی از مواردی که بنچمارک‌های AnTuTu تایید کرده وجود دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در گلکسی اس۷ است؛ البته این‌بار با سنسورهای بزرگ‌تر با عملکرد بهتر در ثبت تصاویری با کیفیت بیشتر در شرایط محیطی کم‌نور. در وهله اول شاید به این موضوع بیندیشید که به‌دلیل وجود دوربین ۱۶ مگاپیکسلی گلکسی اس۶، این موضوع بازگشت به عقب است، ولی درواقع به‌دلیل استفاده از سنسورهای جدید مطمئنا ما شاهد کیفیت عکس و فیلم به‌مراتب بالاتری از قبل خواهیم بود.

البته ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که بدانید بنچمارک مذکور به‌سادگی ممکن است تقلبی باشد، ولی از هر نظر باید گفت مکمل شایعات پیشین در رابطه با این دیوایس است و می‌توان تا حدی به صحت آنها امیدوار بود. انتظار می‌رود گلکسی اس۷ را در نمایشگاه MWC واقع در بارسلون ملاقات کنیم.

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
آره سامسونگ دوست داره پسرفت کنه:)این قدر دوست داره از اپل کپی کنه که حاضره به خاطرش پسرفت کنه:)

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
خواست یه تنوع بده؟:)

ali

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
این کار سامسونگ یعنی نمیخوام تقلید کنم اگه میخواست تقلید کنه دوربین و میبرد بالا خواست ی تنوع بده الکی حرف نزنید

ali

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
اونایی که میگن تقلید کرده بیخود میگن اولین سازنده ی ایفون بعد از ساخت s6توی ی فیلمی گفت ارزوی من اینه تمام شرکت های سامسونگ و بخرم این یعنی سامسونگ تا 1000سال بعدپرچمدار کمپانیاست شاید باورت نشه

پارسا

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
دوستان آیفون دوست.اومدین بگین آیفون خوبه؟خدا رو شکر ولی قبول دارین که مدیر ها و طراح های یه کمپانی انقدر عقل تو کلشون هست که دوربین رو بدتر نکنن؟نهایتا می آن همون سنسور قبلی رو می گذارن.قطعا به قصد افزایش کیفیت یه کاری کردن.یه مینیمم شعور رو برای دیگران قائل باشید.