خانهاخبار
توسعه‌دهندگان Vine شبکه اجتماعی جدیدی راه انداخته‌اند

توسعه‌دهندگان Vine شبکه اجتماعی جدیدی راه انداخته‌اند

Peach نام شبکه اجتماعی جدیدی است که سازندگان واین اخیرا از آن رونمایی کرده‌اند و با قابلیت‌های متفاوتی که دارد توانسته به محبوبیت قابل قبولی دست پیدا کند.
۱۳۹۴/۱۰/۲۱
image

 

بنیان‌گذاران اپلیکیشن Vine، که اکنون تحت مالکیت توییتر فعالیت می‌کند، از شبکه اجتماعی جدیدی رونمایی کرده‌اند.

Peach (هلو) یک اپلیکیشن رایگان است که برای iOS منتشر شده و به شما اجازه می‌دهد، مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، برای دوستانتان مطالبی منتشر کنید و فعالیت‌های آنها را مشاهده کنید. البته مواردی که در این شبکه می‌توانید با بقیه به اشتراک بگذارید اندکی متفاوت‌تر و متنوع‌تر است: تصویر، GIF، ویدئو، لینک، وضعیت آب‌وهوا، مکانی که در آن قرار دارید، فیلمی که قصد دارید مشاهده کنید و حتی تعداد قدم‌هایی که در روز برداشته‌اید!

 

image

 

علاوه بر اینها Peach به اپلیکیشن ارتباطی Slack نیز متصل است که باعث جذاب‌تر شدن استفاده از این شبکه اجتماعی می‌شود. در این شبکه اجتماعی قابلیتی تعبیه شده که با استفاده از کلیدواژه‌هایی که کلمات جادویی خوانده می‌شوند می‌توانید تجربه متفاوتی کسب کنید. برای مثال، با تایپ کردن کلمه shout (فریاد) متن شما با حروف بزرگ و پررنگ نوشته می‌شود تا تداعی‌کننده حالت فریاد باشد. با تایپ کردن کلمه song این اپلیکیشن اطلاعات مربوط به قطعه موزیکی را که در حال گوش دادن هستید برای مخاطبتان می‌فرستد و اگر او بخواهد، با ضربه زدن روی آن می‌تواند به همان موسیقی گوش دهد. غیر از این کلیدواژه‌ها کلمات جادویی دیگری نیز وجود دارند که در تصویر زیر می‌توانید مشاهده‌شان کنید. توسعه‌دهندگان Peach وعده داده‌اند که این بخش را بهبود خواهند بخشید و از ایده‌های کاربران برای اضافه کردن کلمات جادویی جدید نیز استقبال می‌کنند. علاوه بر این Peach از تکنولوژی تاچ سه‌بعدی اپل نیز پشتیبانی می‌کند.

 

image

 

همراه با این اپلیکیشن وبسایت peach.cool نیز راه‌اندازی شده است که فعلا فقط در مورد اپ به شما اطلاعاتی می‌دهد و شما را به صفحه مخصوص اپلیکیشن در اپ استور هدایت می‌کند. اما شاید تیم توسعه‌دهنده برای راه‌اندازی نسخه وب در آینده نیز برنامه‌ای داشته باشد.

آیا Peach جایگزین توییتر و فیس‌بوک خواهد شد؟ به احتمال بسیار زیاد خیر؛ به‌خصوص به این دلیل که این اپلیکیشن تنها برای iOS ارائه شده است که باعث می‌شود طیف کاربرانش بسیار محدود‌تر از سایر شبکه‌های اجتماعی محبوب این روزها باشد.

دانلود اپلیکیشن Peach از آیتونز

نظر شما در مورد این شبکه اجتماعی جدید چیست؟ اگر تجربه کار با آن را داشته‌اید، این تجربه را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

biochemist

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
بهتر ! بذا این اپلی های پر ادعا ( حداقل توی ایران ) سرشون یک جا جمع شه !!
موندم ایرانی ها که نمیتونن از همه امکانات آیفون استفاده کنن چرا نون شب ندارن باز میرن آیفون میخرن!!!!!!!!!!!!

MR RSD11!

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
والا ما که ایفون نداریم بخواییم ازش استفاده کنیم..پس احتمالا جالب نیست برنامش چون انحصاری ایفون زدن .