خانهاخبار
کاهش ۳۵ درصدی سود HTC

کاهش ۳۵ درصدی سود HTC

به نظر می‌رسد کمپانی تایوانی اچ تی سی از نظر سوددهی در دوران خوبی به سر نمی‌برد.
۱۳۹۴/۱۰/۲۰

اوضاع مالی اچ‌تی‌سی در آخر سال گذشته میلادی، به‌دلیل استقبال خریداران از محصول جدید کمپانی یعنی One A9، درخشان بود، اما گویا آن‌طور که باید و شاید این محصول نتوانسته سود این شرکت را تضمین کند و فقط دوای دردی چندماهه برای این شرکت بوده است. این‌طور که گفته شده، سوددهی شرکت اچ‌تی‌سی با ۳۰ درصد افت مواجه شده است.

image

 

سود خالص این شرکت در سال ۲۰۱۵ میلادی ۳.۶۴ میلیارد دلار بوده، در صورتی که اگر بخواهیم این مقدار را با سال پیش از آن یعنی ۲۰۱۴ مقایسه کنیم، بسیار کمتر است، چراکه در سال ۲۰۱۴ اچ‌تی‌سی توانسته بود به سودی معادل ۵.۶۲ میلیارد دلار دست پیدا کند.

در حالی که A9 می‌توانست بیش از این به چشم‌اندازی مثبت برای درآمد این شرکت تبدیل شود، گویا فقط در ماه سپتامبر تا نوامبر توانست تامین سود اچ‌تی‌سی را به عهده بگیرد. کمی عجیب به نظر می‌رسد که اچ تی‌سی در فصل تعطیلات شاهد کاهش شدید و قابل توجه سود خود است و گویا نتوانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد.

امسال اچ‌تی‌سی از رده ۵۰ شرکت بزرگ تایوانی از لحاظ ارزش بورس این کشور خارج شد و بسیاری از سرمایه‌گذاران این شرکت می‌گویند ارزش سهامی که از این شرکت در اختیار دارند بسیار کمتر از پولی است که در دست خود دارند!

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

javad

۱۳۹۴/۱۰/۲۱
مردم ایران همون بهتر که برن هواوی بخرن این ادمای تعصبی و جاهل چه کارشون به صنعت گوشی سازی htc والا!!!!!!!

پارسا

۱۳۹۴/۱۰/۲۱
با این که هیچ وقت از رابط کاربریشون یا صفحه نمایششون یا دوربین هاشون خوشم نیومد ولی دلم براشون تنگ می شه.بدنه های فلزی زیبا.سنسور مادون قرمز آدمیزادی(برخلاف بعضی ها که کلا امسال سنسورشون رو حذف کردن) و اسپیکر های فوق العاده.و مهم تر از همه سهمی که توی پیشرفت اندروید در ابتدا داشت. حیف.

Arman

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
امسال کارش تمومه اچ تی سی مرد

alireza

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
خب فکر کنم خورشید اچ تی سی هم کم کم داره غروب میکنه دقیقا مثل موتورولا