خانهاخبار
مروری بر اخبار روز چهارم نمایشگاه CES 2016

مروری بر اخبار روز چهارم نمایشگاه CES 2016

روز چهارم یا درواقع دومین روز از نمایشگاه CES 2016 به پایان رسید. امروز نیز همچون روزهای گذشته شاهد رونمایی از دستگاه‌های مختلفی بودیم که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.
۱۳۹۴/۱۰/۱۸

هرچه به پایان نمایشگاه CES امسال نزدیک‌تر می‌شویم، خبرهای جالب و هیجان‌انگیز کمتری از لاس وگاس بیرون می‌آید. با این حال هنوز هم می‌شود لابلای غرفه‌های متعدد نمایشگاه خبرهای خوبی پیدا کرد. در ادامه به‌صورت کوتاه مهم‌ترین خبرهای روز چهارم CES 2016 را مرور می‌کنیم.

 

BLU Vivo X5 & Vivo XL

 

image

 

شرکت بلو، که در ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای شناساندن برند خود در بازارهای جهانی کرده است، از دو فبلت جدید 5.5 اینچی رونمایی کرد؛ فبلت‌هایی که مشخصات قابل قبول و قیمت مناسب دارند. این دو گوشی جدید به پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک، 2 و 3 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر سوپرآمولد و قابلیت اتصال به شبکه LTE مجهز شده‌اند.

 

Lenovo Project Tango

 

image

 

در مورد پروژه تانگو گوگل دو سال پیش اخباری شنیدیم؛ پروژه ای که به دستگاه‌ها قابلیت اسکن سه‌بعدی محیط را می‌دهد. اکنون گوگل و لنوو اعلام کرده‌اند که لنوو اولین شرکتی خواهد بود که این ویژگی را به گوشی‌های هوشمند خود می‌افزاید. گوشی‌های جدید لنوو قرار است در تابستان 2016 و با قیمتی کمتر از 500 دلار به فروش برسند.

 

Moto By Lenovo

 

image

 

در چهل سال گذشته نام موتورولا همواره یکی از مطرح‌ترین برندهای صنعت موبایل به حساب می‌آمد، اما به نظر می‌رسد این برند به پایان عمر خود نزدیک شده است. لنوو، که در سال 2014 بخش موبایل موتورولا را از گوگل خرید، عنوان کرده که در محصولات آینده از نام موتورولا استفاده نمی‌کند و برند Moto همراه با نام Lenovo روی دستگاه‌ها درج می‌شود.

 

TP-Link Neffos Smartphones

 

image

 

TP-Link را بیشتر به جهت تجهیزات شبکه می‌شناسیم، اما وقتی پپسی وارد صنعت تلفن همراه شود، عرضه گوشی TP-link جای تعجب زیادی ندارد! این شرکت از سه گوشی هوشمند 4.5، 5 و 5.5 اینچی به نام‌های Neffos C5 ،Neffos C5L و Neffos NC Max پرده برداشت که تا چند ماه آینده وارد بازار می‌شوند.

 

Razer Nabu Watch

 

image

 

در روزهای گذشته رونمایی از ساعت‌های هوشمند مختلفی را شاهد بودیم. در ادامه این رونمایی‌ها، امروز ریزر از ساعت هوشمند Nabu watch پرده برداشت، هرچند این شرکت تاکید زیادی بر این موضوع ندارد. این ساعت دو نمایشگر دارد که علاوه بر زمان، وضعیت فعالیت‌های بدنی و نوتیفیکیشن‌های شما را نیز نشان می‌دهد.

 

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)