خانهاخبار
​CES 2016: بخواب، تمرین کن و غذا بخور!

​CES 2016: بخواب، تمرین کن و غذا بخور!

آی بی ام (IBM) و آندر آرمور (Under Armour) در همکاری جدید خود سبک جدیدی از اپلیکیشن‌های سلامتی معرفی کردند.
۱۳۹۴/۱۰/۱۸

یکی از جذابیت‌های نمایشگاه CES همکاری شرکت‌ها برای ارائه محصول است. در CES 2016 آی‌بی‌ام و آندر آرمور سیستم جدید و اپلیکیشن جدیدی عرضه کردند. این دو شرکت با هم تشکیل تیم داده‌اند تا اطلاعات آی‌بی‌ام واتسون را در اپلیکیشن سلامت و ورزش آندر آرمور، UA Record، نمایش دهند.
ایده اصلی این حرکت بدین شکل است که واتسون میزان فعالیت روزانه، خواب و غذای مصرفی را از شما دریافت می‌کند (البته اگر با آن به اشتراک بگذارید!) و شما را درون جامعه UA Record قرار می‌دهد و با سایر کاربران مقایسه می‌کند و به این ترتیب به‌نوعی شما را در فضایی رقابتی قرار می‌دهد.

 

image

 

واتسون با توجه به وضعیت آب‌و‌هوایی بهترین زمان و دمای هوا برای دویدن را به شما پیشنهاد می‌دهد!
اگر با اپلیکیشن سلامتی مایکروسافت (Microsoft Health) کار کرده باشید، با این نوع قابلیت‌ها آشنایید. آندر آرمور اپلیکیشن‌ها و محصولات بسیاری در حوزه سلامتی دارد و جامعه‌ای که ایجاد کرده براساس مجموع کاربران همه اپلیکیشن‌هاست. اگر به وضعیت جسمانی خود اهمیت زیادی می‌دهید و به‌صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنید، بهتر است یکی از این اپ‌ها را امتحان کنید. با کمک این اپ‌ها می‌توانید بهترین و بالاترین شرایط آمادگی را به دست آورید، چون همیشه وضعیت خود را زیرنظر دارید.

کمپانی‌های کوچک و بزرگ در نمایشگاه CES 2016 گرد هم جمع شده‌اند تا آخرین تولیدات خود را به‌رخ بکشند. بی‌ام‌و و فارادی طرح‌های خود را به معرض نمایش گذاشتند و کمپانی‌ای مثل آلکاتل با گوشی‌ها و تبلت‌های بسیار وارد بازار موبایل شد.

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)