خانهاخبار
مروری بر اخبار روز سوم نمایشگاه CES 2016

مروری بر اخبار روز سوم نمایشگاه CES 2016

در روز سوم نمایشگاه CES 2016 معرفی محصولات جدید همچنان ادامه داشت. اگر فرصت دنبال کردن اخبار امروز نمایشگاه را نداشتید، در این مطلب مهمترین محصولات معرفی شده را به شما معرفی می‌کنیم.
۱۳۹۴/۱۰/۱۸


نمایشگاه CES اولین روز از آغاز به کار خود و سومین روز از هفته CES را پشت سر گذاشت. در روز اول و روز دوم نمایشگاه شاهد بودیم که اکثر شرکت‌ها اقدام به معرفی جدیدترین محصولات خود کرده‌اند و از امروز این محصولات برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی کوتاه بر اتفاقات روز سوم نمایشگاه CES 2016 بیاندازیم.

Alcatel Fierce XL

image

 

در روزهای قبل شاهد معرفی Liquid Jade Primo و Pixi 4 هشت اینچی،  که دستگاه‌هایی ویندوزی هستند، از سوی ایسر بودیم. این شرکت امروز یک گوشی ویندوزی دیگر با قیمتی مقرون به صرفه معرفی کرد که نمایشگری 5.5 اینچی دارد و از پردازنده اسنپ‌دراگون 210 و 2 گیگابایت رم بهره می‌برد.

HP EliteBook Folio

image

 

HP به این دستگاه لقب باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ تجاری جهان داده است که 12.4 میلی‌متر ضخامت و کمتر از 1 کیلوگرم وزن داد. Folio از پردازنده نسل ششم اینتل، 8 گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 12.5 اینچی بهره می‌برد و سیستم عامل ویندوز 10 روی آن نصب است.

HP Pavilion x2

image

 

دومین لپ‌تاپی که HP در CES 2016 معرفی کرده است یک دستگاه فلزی 12.1 اینچی با ضخامت 8.4 میلی‌متر است که نمایشگاه آن از کیبورد جدا شده و می‌توان به عنوان یک تبلت مجزا مورد استفاده قرار گیرد.

Intel Compute Stick

image

 

اینتل سری جدید کامپیوترهای جیبی خود را به لاس وگاس آورده است. این شرکت در CES 2016 از سه مدل جدید مینی کامپیوترهای خود که از پردازنده Atom، Core M3 و Core M5 استفاده می‌کنند پرده برداشت.

Fossil Q Grant and Q54 Pilot
 

image

 

از پاییز سال گذشته، برند معروف Fossil وارد بازار ساعت‌های هوشمند شد. حال این برند با معرفی مدل‌های Q Grant و Q54 Pilot بر تعداد ساعت‌های هوشمند خود افزوده است. البته ظاهر این دو مدل جدید کاملا شبیه ساعت‌های کلاسیک بوده و فاقد نمایشگر LCD هستند اما می‌توانند فعالیت‌های بدنی شما را پیگیری کرده و نوتیفیکیشن‌های وارده را به شما اطلاع دهند.

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیا

۱۳۹۴/۱۰/۱۸
نمایشگاه امشال تا اینجای کار در بخش گوشی و تبلت در تسخیر ویندوزی ها بوده.