خانهاخبار
CES 2016: قیمت Galaxy TabPro S اعلام شد

CES 2016: قیمت Galaxy TabPro S اعلام شد

قیمت‌ اولین تبلت سری گلکسی سامسونگ که با سیستم عامل ویندوز 10 عرضه خواهد شد، اعلام شد.
۱۳۹۴/۱۰/۱۸

image

 

چند روز پیش سامسونگ اولین تبلت ویندوزی خود از سری گلکسی را در CES 2016 معرفی کرد. اما در زمان معرفی، از قیمت این محصول 12 اینچی سخنی به میان نیامد. اکنون قیمت‌بندی تب پرو اس اعلام شده است.

بنا بر گزارش وبسایت آلمانی All about Samsung، قیمت این تبلت از 999 یورو آغاز می‌شود. اما اگر نسخه Pro ویندوز 10 را بخواهید باید 100 یورو بیشتر و برای نسخه با قابلیت پشتیبانی از اتصال LTE نیز بازهم باید 100 یورو اضافه تر هزینه کنید. بنابراین قیمت نسخه با ویندوز 10 پرو و قابلیت اتصال LTE برای شما حدود 1200 یورو در خواهد آمد. البته با خرید این محصول برخلاف سایر محصولات ویندوزی مشابه نیاز به خرید جداگانه کیبورد نخواهید داشت زیرا در بسته‌بندی محصول یک کیبورد نیز قرار دارد.

image

 

البته مطلب منتشر شده در وبسایت آلمانی توضیحی نداده است که این قیمت مربوط به کدام گزینه حافظه SSD، (نسخه 128 یا 256 گیگابایتی) است، اما با بررسی قیمت این تبلت در وب‌سایت آمازون به این نتیجه می‌رسیم که 999 دلار برای حافظه 128 گیگابایتی است. در وبسایت آمازون تنها همین یک گزینه وجود دارد و در مورد قیمت نسخه 256 گیگابایتی خبری نداریم اما احتمالا چیزی حدود 1299 دلار خواهد بود.

این قیمت بندی وضعیت رقابت TabPro S با سرفیس پرو 4 را مشخص‌تر می‌کند. سرفیس پرو 4 با پردازنده Core M3 و حافظه 128 گیگابایتی SSD به همراه قلم و ویندوز 10 پرو، 999 دلار قیمت دارد اما نکته مهم اینجاست که صفحه نمایشش مانند تب پرو اس از نوع AMOLED نیست و کیبورد آن نیز باید جداگانه به قیمت 120 یورو تهیه شود.

نظر شما در مورد این تبلت چیست؟ آیا ارزش خرید دارد؟ یا با این قیمت ترجیح می‌دهید سراغ Surface Pro 4 بروید؟

منبع: GSMArena

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

iliaj

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
کاشکی هم lte باشه هم wifi

Alireza

۱۳۹۴/۱۰/۲۱
دقیقا مثل مقایسه بوگاتی با پرایده!!!
سرفیس کجا و این کجا

جی اس ام

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
وارد کردن ایمیل هنگام ارسال نظر یک راه ارتباطی بین ما و شماست دوست عزیز. به عنوان مثال اگر نظر شما در سایت جی اس ام پاسخی دریافت کند شما بطور خودکار از طریق آدرس ایمیلی که وارد کرده اید مطلع خواهید شد

hadi

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
اقا یه چیزه خارج از بحث من هنوز دلیل وارد کردن ایمیل واسه ارسال نظر رو متوجه نشدم یک نفر بهم توضیح بده(ترجیحا خود جی اس ام)ممنون میشم

hadi

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
داداش تازه شک داری که کیفیتش به سرفیس نمیرسه؟خیلی باحالی به خدا