خانهاخبار
معرفی ساعت هوشمند جدید کاسیو در CES 2016

معرفی ساعت هوشمند جدید کاسیو در CES 2016

شرکت Casio از یک ساعت هوشمند جدید که برای فعالیت در فضای بیرونی طراحی شده است پرده برداشت. این ساعت هوشمند از ماه آینده با قیمتی حدود 500 دلار وار بازار می‌شود.
۱۳۹۴/۱۰/۱۷

کاسیو از ساعت هوشمند اندرویدی جدید خود در نمایشگاه CES 2016 پرده برداشت. WSD-F10 Smart Outdoor Watch نام این ساعت جدید است که بر اساس استانداردهای نظامی ساخته شده و می‌تواند تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند.
از آنجا که این ساعت هوشمند برای ماجراجویی‌ها و فعالیت در فضای بیرونی طراحی شده‌ است، به چندین و چند اپلیکیشن مثل ViewRanger GPS، Runkeeper و MyRadar مجهز شده تا کاربر قابلیت‌های بیشتری برای پیگیری و زیر نظر داشتن فعالیت‌های بدنی خود داشته باشد. این دستگاه همچنین دارای مجموعه‌ای از سنسورهای مختلف است تا در لحظه بتواند اطاعات تغییراتی محیطی و سطح فعالیت‌های شما را توسط اپلیکیشن  Casio Moment Setter+ به گوشی بفرستد.

 

image

 

WSD-F10 دارای نمایشگر دولایه 1.32 اینچی (320 در 300 پیکسل)، قابلیت اتصال به وای فای، بلوتوث و GPS و سازگاری با سیستم عامل های اندروید و iOS است. کاسیو اعلام کرده طول عمر باتری این ساعت برای یک استفاده معمولی بیش از 1 روز خواهد بود و اگر قابلیت‌های هوشمند و صفحه رنگی آن را خاموش کنید تا 1 ماه نیاز به شارژ ندارد.
ساعت هوشمند جدید کاسیو از ماه آینده با قیمتی حدود 500 دلار روانه بازار می‌شود.

منبع: GSMArena

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

بابک

۱۳۹۴/۱۰/۲۸
میگم این ساعت های هوشمند قابلیت گرفتن عکس و وصل شدن به اینترنت و واتس اپ رو دارد؟

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۱۸
یعنی خوشم اومد حسابی زد تو پوزه بقیه برندها. نشون داد ساعت هوشمند واقعی به چی میگن. مخالفا دیس لایک کنن.

ali_saghaei

۱۳۹۴/۱۰/۱۷
کاسیو جزو بهترین برندهای تولید کننده ساعت دنیاست و حالا داره تجربه ساخت ساعتهای فیزیکی و قدیمی رو با تکنولوژیهای هوشمند روز دنیا تلفیق میکنه. قطعا تجربه های این شرکت میتونه توی این زمینه هم بهش کمک کنه و مطمئنا" بخشی از بازارفروش ساعت های هوشمند رو به دست میگیره. فقط امیدوارم قیمتش هم منطقی تر بشه تا بشه لذت استفاده از این محصول رو هم تجربه کرد.