خانهاخبار
ریزر با معرفی نابو واچ به بازار ساعت‌های هوشمند CES 2016 وارد شد

ریزر با معرفی نابو واچ به بازار ساعت‌های هوشمند CES 2016 وارد شد

شرکت‌های مختلف از نمایشگاه CES برای اعلام خبر ورودشان به بازار تولید محصولات الکترونیکی مختلف استفاده می‌کنند. Razer با استفاده از این موقعیت و معرفی یک ساعت هوشمند رسما به بازار تجاری ساعت‌های هوشمند وارد شد.
۱۳۹۴/۱۰/۱۷

ریزر شرکتی است که برای ساخت لپ‌تاپ‌ها و سخت‌افزار‌های مخصوص بازی شناخته می‌شود. این شرکت امروز با معرفی یک نمونه ساعت هوشمند در CES 2016 با نام Nabu Watch رسما به بازار ساعت‌های هوشمند نیز ورود پیدا کرد.

البته ریزر ادعا کرده است که نابو واچ یک ساعت هوشمند (smartwatch) نیست، اما ساعتی است که باهوش عمل می‌کند. این شرکت گفته است که تمرکز اصلی این شرکت در تولید نابو واچ ابتدا ساخت یک زمان‌سنج دیجیتالی دقیق بوده و پس از آن به قابلیت‌های هوشمند آن فکر کرده است.

image

این ساعت که از نور پس زمینه نیز برخوردار است برای کارهایی نظیر تنظیم تایمر برعکس، آلارم، کرنومتر و مشاهده ساعت در دیگر نقاط جهان استفاده می‌شود. نابو واچ همچنین قابلیت اتصال به گوشی همراه شما به وسیله بلوتوث برای بررسی دقیق بودن ساعت را نیز داراست.

این قابلیت‌ها را یک ساعت معمولی نیز دارد. اما نابو واچ یک صفحه نمایش دوم از نوع OLED نیز دارد که قابلیت‌های هوشمندش را به نمایش در می‌آورد. این قابلیت‌ها شامل به نمایش در آوردن نوتیفیکشن‌ها و ثبت اطلاعات سلامتی و عملکرد روزانه شماست. همچنین نابو واچ قابلیت ارتباط رخ در رخ نیز دارد. به کمک این قابلیت هنگامی که دو نفر نابو واچ‌های خود را به یکدیگر نزدیک کرده و بلرزانند، می‌توانند اطلاعات تماس از طریق فیس بوک و توییترشان را با یکدیگر مبادله کنند.

image

 

ریزر ادعا کرده است که باتری نمایشگر اصلی ( برای نمایش ساعت، آلارم و...) که یک باتری سکه‌ای است، حدود 12 ماه دوام می‌آورد و باتری نمایشگر دوم آن (برای نمایش نوتیفیکشن‌های موبایل و ثبت عملکرد روزانه) حدود 7 روز با هر بار شارژ دوام خواهد آورد. شما می‌توانید به کمک یک کابل USB آن را دوباره شارژ کنید. این ساعت هوشمند با iOS 8 به بالا و اندروید 4.3 به بالا سازگار است و قابلیت اتصال به این سیستم‌عامل‌ها را دارد. همچنین استاندارد مقاومت در برابر آب (تا عمقی که فشار 5 اتمسفر داشته باشد) و در برابر سقوط (تا ارتفاع 5 متری) را داراست.

نابو واچ در دو مدل عرضه خواهد شد: نسخه استاندارد و نسخه Forged. نسخه استاندارد 149.99 دلار قیمت دارد و اواخر این ماه میلادی وارد بازار خواهد شد و نسخه Forged آن هم اکنون به صورت اختصاصی با قیمت 199.99 دلار در فروشگاه‌های رسمی ریزر و وب‌سایت این شرکت قابل خریداری است. تفاوت این نسخه با نسخه استاندارد بهره بردن از دکمه‌های ضد زنگ قدرتمندتر است.

منبع: GSMArena

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)