خانهاخبار
همایش بزرگ معرفی لیگو و محصولات جدید این برند در مشهد مقدس برگزار شد

همایش بزرگ معرفی لیگو و محصولات جدید این برند در مشهد مقدس برگزار شد

برند لیگو با محصولاتی متنوع قدم به بازار کشورمان گذاشته است و کم کم در استان‌های مختلف شاهد محصولات این شرکت هستیم. 14‌ام دی ماه نیز طی مراسم باشکوهی این برند و محصولات آن در مشهد مقدس معرفی شدند.
۱۳۹۴/۱۰/۱۶

در روز ۱۴ دی‌ماه،  طی مراسم با شکوهی در هتل همای مشهد و با حضور نزدیک به ۵۵۰ نفر از مدیران لیگو در ایران ، فعالان، عمده و خرده فروشان شاخص استان خراسان رضوی و نمایندگان رسانه‌ها، برند لیگو و محصولات جدید این شرکت معرفی گردید. این همایش در واقع دومین همایش سراسری و بزرگ لیگو بعد از مراسم رونمایی از این برند در تهران است که در مهر ماه سال جاری برگزار گردید.

لیگو هم اکنون در چهار استان تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و یزد از طریق عمده و خرده فروشان شاخص این استان‌ها عرضه می‌شود. 

image

در این مراسم که چهره‌های بزرگ توزیع و پخش بازار موبایل کشور حضور داشتند، مدیران شرکت نیک الکترونیک، نماینده انحصاری لیگو در ایران، به بیان پیشینه شرکت، اهداف و چشم‌اندازهای این شرکت پرداختند.

در ابتدای برنامه، مهندس افلاطونیان، مدیرعامل هولدینگ جهان الکترونیک ( مادر شرکت نیک الکترونیک)، کمپانی جهان الکترونیک را جزو معدود شرکت های دانش بنیان در حوزه تولید دانست و از پیشینه ۱۵ ساله این شرکت در تولید بردهای الکترونیکی در ایران و صادرات موفق به کشورهای اروپایی، امریکا و کانادا سخن گفت. ایشان همچنین از جمله افتخارات این شرکت بزرگ را همکاری با کمپانی‌های عظیمی چون زیمنس آلمان، NEC ژاپن، ال‌جی کره جنوبی و BMW‌ آلمان دانست.

image

 آقای افلاطونیان هدف از تاسیس شرکت نیک الکترونیک را را تلاش جهت ارتقای زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی با تامین کالاهای با کیفیت در حوزه آی‌تی بیان داشت. سبد محصولات حال حاضر نیک الکترونیک را گوشی‌های هوشمند لیگو، تبلت‌های اسمارت رونیکس تایوان ، پاوربانک‌های نیک ، ساعت و دستبندهای هوشمند sWatch و اسپیکرهای trendwoo شامل می‌شود. جناب مهندس افلاطونیان همچنین نوید راه‌اندازه خط تولید پاوربانک‌های جدیدی را در این شرکت داد که به کمک یکی از مطرح‌ترین تولید‌کنندگان پاوربانک در جهان و شریک تجاری خودروسازی BMW‌آلمان صورت می‌گیرد.

بعد از سخنرانی جناب مهندس افلاطونیان، آقای دکتر حاجی بیگلو به تشریح مدل فروش و کسب وکار این شرکت و همچنین نحوه ارایه سرویس و خدمات این شرکت در قبال سبد محصولات آن پرداخت. ایشان همچنین از مهم ترین نقاط قوت نیک سرویس را گارانتی یک ساله و یک ماهه تعویض واقعی، روابط پایدار با مشتری و CRM پویا، سرویس تماس تلفنی ( ۷ روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز)، نرخ خرابی و مرجوعی بسیار پایین محصولات و درصد بالای رضایت مشتریان از خدمات نیک سرویس دانست.

image

در ادامه آقای مهندس مومیوند  به بیان ویژگی‌های چندین محصول لیگو در قالب اسلایدهایی جذاب پرداخت. از مهم ترین موارد قابل توجه در صحبت‌های ایشان  که مورد استقبال حضار قرار گرفت، به نقشه راه لیگو برای سال جدید و قرار گرفتن سری جدید با نام Shark در سبد محصولات این شرکت باز می‌گردد. بر اساس صحبت های آقای مهندس مومیوند، لیگو قرار است امسال محصولات خود را در سه سری آلفا، الیت و شارک تولید کند که سری الیت مختص گوشی‌های رده بالا و میان رده 4G دار است. سری آلفا به محصولات رده پایین 3G اختصاص دارد که با توجه به سخت افزار بالا و پیشرفته خود و در عوض قیمت بسیار پایین به عنوان یک آغاز جدید در صنعت طراحی و تولید گوشی‌های پایین رده در جهان به‌شمار می‌رود.  سری شارک نیز در واقع سری فبلت‌های این شرکت با باتری‌های غول آسا است و یکی از محصولات آن یعنی شارک ۱ به باتری ۶۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳ آمپری مجهز است.

image

اما پرچمدار لیگو در سال 2016 ، Elite Pro نامگذاری شده است که به تراشه ۱۰ هسته‌ای Helio X20، رم ۴ گیگابایت، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، سنسور اثرانگشت، بدنه فلزی و سرامیکی، دوربین ۲۱ مگاپیکسل به همراه لرزشگیر اپتیکال، نمایشگر ۵.۷ اینچ با رزولوشن QHD و باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود.

در انتهای مراسم جناب آقای نیری از پخش‌کننده های معتبر و موفق خراسان رضوی در زمینه نحوه توزیع گوشی‌های لیگو به ایراد سخن پرداخت و سپس از خرده فروشان موفق استان در فروش گوشی‌های لیگو با هدایای ارزشمندی تقدیر به‌عمل آمد و در کنار آن با برگزاری مسابقه جذابی در میان حضار و اهدای جوایز و در نهایت پذیرایی و صرف شام مراسم به‌پایان رسید.

image

شما می‌توانید محصولات لیگو را با گارانتی یک‌ساله و یک‌ماهه تعویض نیک‌سرویس، از وب‌سایت بست‌نیک  خریداری کنید و از مزایای تضمین قیمت، تضمین اصالت کالا، دوره ۱۰ روزه تعویض کالا و ارسال رایگان برخوردار شوید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Mostafa

۱۳۹۴/۱۲/۳
Salam in sherkat az hame lahaz kolah bardari mikone. Nakharid in goshi haye chini ro az har lahazi be dard nikhore man khod daram moft nemiarze

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
خدایی پرچمدار بعدیش برا سال 2016 عجب چیزیه. دمش گرم. امیدوارم موفق باشه

a

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
Nafahmidam in goshi ro iram zade!!!!