خانهاخبار
شایعه عرضه اکسپریا زد 5 صورتی رنگ

شایعه عرضه اکسپریا زد 5 صورتی رنگ

شایعات منتشرشده از یک منبع تایوانی فاش کرده که سونی در نظر دارد به‌زودی نسخه صورتی‌رنگ Xperia Z5 خود را وارد بازار کند، اما هنوز زمان دقیق و قیمت آن مشخص نشده است.
۱۳۹۴/۱۰/۱۳

به نظر می‌رسد سونی قصد دارد اکسپریا زد5 خود را با رنگ صورتی نیز وارد بازار کند. اگر شایعات منتشرشده در این باره درست باشد، این شرکت احتمالا زد5 صورتی را اواخر ژانویه و ابتدا در کشور تایوان عرضه خواهد کرد، اما عرضه آن تنها محدود به این کشور نخواهد بود و با فاصله زمانی به سایر بازارها نیز وارد خواهد شد.

 

image
image

 

زمان عرضه این گوشی صورتی‌رنگ  بسیار هوشمندانه انتخاب شده، چراکه همزمان با سال نو چینی و نزدیک روز ولنتاین است، به همین دلیل رنگ صورتی آن می‌تواند فروش بالایش را در این روزها تضمین کند.
با اینکه فاصله زمانی زیادی تا عرضه احتمالی این گوشی باقی نمانده، هنوز هیچ تصویری از این دستگاه فاش نشده و فقط طرفداران این برند چند رندر از دستگاه ساخته‌اند که ایده‌ای از ظاهر زد5 صورتی‌رنگ به ما می‌دهد. بعید است نسخه صورتی‌رنگ پرچم‌دار سونی به‌جز رنگ تفاوتی با زد5 اصلی داشته باشد، اما ممکن است سونی، برای فروش بیشتر، قیمت محصول جدیدش را کاهش دهد.


منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۰/۱۳
درود به همه علاقه مندان واقعی و با ادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی, اینچنین رنگی برای Z5پریمیوم با اون ظرافت و زیباییش خیلی زیباس, مطمئنن در Z6مجدد شاهد ظرافت و زیبایی خواهیم بود

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۰/۱۳
اینچنین رنگی برای Z5پریمیوم با اون ظرافت و زیباییش خیلی زیباس