خانهاخبار
تلفن هوشمند Ulefone Power با باتری ۶۰۵۰ میلی‌آمپری

تلفن هوشمند Ulefone Power با باتری ۶۰۵۰ میلی‌آمپری

کمپانی‌های چینی یکی پس از دیگری در پی نفوذ بیشتر در بازار تلفن همراه هوشمندند و این کار را با ارائه محصولاتی با مشخصات فنی عجیب انجام می‌دهند. به طور مثال، محصول جدید Ulefone به نام Power باتری ۶۰۵۰ میلی‌آمپری دارد. در این مطلب بیشتر با این دستگاه آشنا خواهید شد.
۱۳۹۴/۱۰/۹

کمپانی چینی Ulefone یکی از شرکت‌های چینی کمتر شناخته‌شده و فعال در تولید تلفن همراه هوشمند است که اخیرا محصولی معرفی کرده که احتمالا تعجب شما را هم برمی‌انگیزد. پیش‌تر از این کمپانی محصولاتی همچون Ulefone Be One و Be Touch 2 دیده بودیم و حالا شاهد محصولی جدید به نام Ulefone Power هستیم.

image

 

این محصول، با توجه به مشخصات فنی‌اش، یک تلفن همراه هوشمند میان‌رده اما با باتری بسیار حجیم است. Ulefone Power باتری‌ای با ظرفیت ۶۰۵۰ میلی‌آمپر دارد که رقم بسیار بالا و چالش‌برانگیزی محسوب می‌شود. این دیوایس به نمایشگر ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) از نوع LTPS AUO با انحنای 2.5D و محافظ گوریلاگلس ۳ مجهز است.

 

image

 

این گوشی هوشمند ۳ گیگابایت رم از نوع LPDDR3 دارد و ۱۵ گیگابایت فضای داخلی با امکان افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر به وسیله کارت حافظه جانبی MicroSD در آن موجود است. چیپست مدیاتک MT67533 با پردازنده ۸ هسته‌ای ۶۴ بیتی قلب تپنده آن است و پردازشگر گرافیکی Mali-T720 نیز آن را همراهی می‌کند. 

 

image

 

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به سنسور ساخت سونی از نوع IMX214 و دیافراگم f/1.8 مجهز است و در کنار آن فلاش ۲ گانه قرار گرفته. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی (از نوع OmniVision OV5648) وظیفه عکاسی سلفی شما را بر عهده گرفته است. همچنین تلفن هوشمند مذکور از ۲ سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

 

image

 

اندروید ۵.۱ به صورت پیش‌فرض در این محصول قرار گرفته و، آن‌طور که کمپانی سازنده اعلام کرده، اندروید مارشمالو هم در ماه فوریه سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. همچنین شما در این محصول از تکنولوژی شارژ سریع (9V/2A-3A) بهره‌مند خواهید شد. اسکنر اثر انگشت نیز پشت دستگاه و پایین سنسور دوربین قرار گرفته است.

image

Ulefone Power ابعاد ۱۵۵ در ۷۷ و ضخامت ۹.۵ میلی‌متر دارد و وزنش ۱۹۰ گرم است. شایان ذکر است این محصول از شبکه 4G LTE و FDD-LTE از نوع ۸۰۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۲۶۰۰ (باندهای ۱، ۳، ۷، ۸ و ۲۰) پشتیبانی کامل می‌کند. 

image

این محصول جدید در سه رنگ آبی تیره، چوبی و سفید نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد و البته هنوز از قیمت و احتمال عرضه بین‌المللی آن خبری در دسترس نیست.

 

منبع: AndroidHeadlines

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

فرشاد

۱۳۹۴/۱۰/۱۱
ای کاش برند موتورولا در ایران بهتر میتونست محصولات با کیفیتش رو ارایه بده.محصولاتی که عمدتا از باطری های پر قدرت بهره میبرند.

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۰/۹
بعضی ها گوشی با باطری 6000 معرفی میکنن برای راحتی بیشتر بعضی ها هم مثل HTC و Apple هر دفعه گوشی با باطری ضعیفتر معرفی میکنن برای ذره ذره نابود کردن کاربر !

mvf

۱۳۹۴/۱۰/۹
این چینیا چشونه؟؟؟ چرا انقدر جوگیر میشن؟؟؟

امیرعلی

۱۳۹۴/۱۰/۹
جونم چینیا،خیالتون راحت با کمترین قیمت بهترین عملکرد،حتی برای چند سال،من خودم الفون p4000 با باتری 4400 میلی امپری دارم که خیلی marde مرد

yaain

۱۳۹۴/۱۰/۹
خيلي خوبه