خانهاخبار
بهبود چشمگیر عملکرد پنل لبه‌های Galaxy S6 Edge در مارشمالو

بهبود چشمگیر عملکرد پنل لبه‌های Galaxy S6 Edge در مارشمالو

ویدئوی لورفته از اندروید مارشمالو برای گلکسی اس6 اج از بهبود نرم‌افزاری بخش خمیده نمایشگر نشان دارد.
۱۳۹۴/۱۰/۹

گلکسی اس۶ اج با نمایشگری با لبه‌های خمیده در دو طرف زیبایی خاصی دارد که هر بیننده‌ای را فورا مجذوب خود می‌کند. اما متاسفانه سامسونگ در مورد این دستگاه دچار همان اشتباهی شد که پیش‌تر در Galaxy Note Edge کرده بود و آن بی‌هدفی و بلااستفاده ماندن بخش خمیده نمایشگر است. حال به نظر می‌رسد بالاخره این کمپانی در به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای گلکسی اس۶ اج امکانات نرم‌افزاری بیشتری به این قسمت دستگاه اضافه کرده که می‌توان به آن امیدوار بود.

در ویدئوی لورفته از عملکرد نسخه آزمایشی اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو که روی گلکسی اس۶ اج نصب شده می‌بینیم که پنل خمیده نسبت به قبل امکانات بیشتری دارد. در کنار بخش مخاطبین و اپلیکیشن‌ها می‌بینیم گزینه‌های دیگری همچون آخرین اپلیکیشن‌های اجراشده، میانبری برای اپلیکیشن‌های دلخواه، قطب‌نما و نقشه، ترندهای توییتر، آب‌وهوا و غیره از جمله موارد جدیدند که در این قسمت دیده می‌شوند. 

وجود این قابلیت‌ها ارزش خرید گلکسی اس۶ اج را بسیار بیشتر از قبل می‌کند، چراکه به گفته بسیاری از کاربران عملا این قسمت جزو بلااستفاده‌ترین بخش‌های این تلفن‌هوشمند جذاب است. به‌روزرسانی مارشمالو برای این محصول به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پیشنهاد می‌کنیم تماشای ویدئوی منتشرشده در رابطه با این به‌روزرسانی نرم‌افزاری را از دست ندهید.

 

 

منبع: SamMobile

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

امیر

۱۳۹۵/۶/۱۴
چون بهترینه

محمد

۱۳۹۴/۱۰/۱۲
دوستان اجازه بدین من دلیلشو بگم.شما طرفدارای سامسونگ چرا فراموشکار شدین؟ شما میگین سامسونگ اولین کمپانی ای هست که گوشی با صفحه نمایش انحنا دار زده و به تولید انبوه رسونده.و انصافا هم که شاهکاری در نوع خودش حساب میشه و شکی در اون نیس .
ولی تو سال 2000 یا 2003 اپل یه گوشی پروتوتایپ زده بود که صفحه نمایشش انحنا دار بوده و اون مدلو به دلیل کم بودن میزان اشتیاق خریدار ها به خرید گوشی با صفحه نمایش انحنا دار تولید انبوه نکرد و به بازار نفرستاد.
و من هم به هیچ وجه این مطلبو قبلا نگفتم. من فقط از شباهتش به سیستم عامل ios صحبت کردم.
یکی از دوستان هم اومده گفته از صفحه ی عابربانک ها هم همونطوره. خو یه نوع برچسب ها هم اومده که با کاهش زاویه دید باعث تاری صفحه میشه.اونم قرار نی که از اپل کپی کنه.
من از نوع نرم افزاریشو گفتم.می تونست کل صفحه طوری تار بشه که کل زمینه ی پشتش به رنگ آبی باشه.چرا اونطوری نشده؟
.من یه سوال ازتون میپرسم خوشحال میشم جواب بدین.
من میگم که سامسونگ هندزفری و سنسور اثر انگشت و محل قرار گیری جک هدفون و پورت یو اس بی و اسپیکر و رابط کاربری دوربین و گالری افزایش سایز پیکسل های دوربین به منظور دریافت نور بیشتر رو از اپل کپی کرده و اگه اونا رو کپی نمی کرد نوت5 الان با گلکسی اس 4 اون زمان فرقش فقط تو یه سنسور ضربان قلب بود.شما چه نظری دارین.
من سوالمو خیلی موئدبانه مطرح کردم و امیدوارم شما هم موئدبانه پاسخ بدین

shahram

۱۳۹۴/۱۰/۱۰
چرا دیگه اسمشم ابفونه فقط یه اج اضافه کرده

علی

۱۳۹۴/۱۰/۱۰
تا جایی که میدونم s6 edge خیلی قبل تر از آیفون 6s اومده بود ، پس الکی حرف نزن ، قبلش تحقیق کن بعد نظر بده، این تاری صفحه از اولین ورژن edge بود

yh

۱۳۹۴/۱۰/۱۰
اینا الان رو لبه خمیده بودن دیگه آره؟!!!!!