خانهاخبار
رندرهای جدید Xiaomi Mi 5 لو رفت

رندرهای جدید Xiaomi Mi 5 لو رفت

زمزمه‌ها و شایعات بسیاری در رابطه با محصول جدید شیائومی، یعنی Mi 5، منتشر شده و رندرهای جدید این تلفن همراه هوشمند حاکی از رنگ‌بندی متنوع است.
۱۳۹۴/۱۰/۹

شیائومی امسال محصولات بسیاری به بازار عرضه کرد و همچنان محصولات مرموز دیگری هم دارد که هنوز رسما معرفی‌شان نکرده است. بدیهی است تا پایان سال جاری میلادی محصول دیگری از این کمپانی معرفی نخواهد شد و برای دیوایس‌های جدید باید کمی صبر کنیم.

پرچم‌دار سال ۲۰۱۴ این کمپانی Mi 4 بود و انتظار می‌رود که جانشین این محصول موفق در ماه ژوئیه سال آینده میلادی معرفی شود. پیش‌تر هم گفته بودیم که شیائومی عرضه این محصول را تا آماده شدن چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ به تعویق انداخته و قصد دارد این دستگاه اولین محصولی باشد که از این چیپست بهره می‌برد. و البته این اتفاق حداقل تا یک ماه آینده رخ نخواهد داد.

 

image

 

مدیرعامل کمپانی شیائومی هم رسما اعلام کرده که چند وقتی است در حال استفاده از نمونه‌های اولیه این محصول است و، آن‌طور که او گفته، Mi 5 هنوز ارزش صبر کردن دارد. این موضوع تا آنجا پیش رفته که آقای مدیرعامل هیچ‌گونه فشاری به این کمپانی وارد نکرده و ترجیح داده کیفیت محصول را تا آنجا که ممکن است، بالا ببرند و سپس Mi 5 را رسما معرفی کنند.

 

image

 

تا امروز شایعات بسیاری درباره Mi 5 منتشر شده و اطلاعات زیادی لو رفته است و براساس آنها ما می‌دانیم که این محصول از دکمه هوم فیزیکی مجهز به سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد. همچنین گفته شد این محصول از دکمه‌های خازنی استفاده می‌کند و با شایعات بعدی تقریبا مطمئن شدیم که چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

 

image

 

در تصاویر رندرهای جدیدی که اخیرا منتشر شده متوجه شدیم شیائومی تلفن همراه هوشمند Mi 5 را در چهار رنگ سفید، مشکی، خاکستری و صورتی عرضه خواهد کرد. همان‌طور که در عکس‌ها می‌بینید، به نظر می‌رسد فریم دور دستگاه فلزی است و از حاشیه نمایشگر بسیار کمی بهره می‌برد که از نقاط قوت این پرچم‌دار خواهد بود.

 

image

 

طبق شایعات پیشین، این دیوایس نمایشگر ۵.۲ اینچی QHD (رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل)، ۳ و ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی خواهد داشت. چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ SoC، محصول جدید کوالکام، قلب تپنده Mi 5 و یک باتری داخلی ۳۶۰۰ میلی‌آمپری منبع انرژی آن خواهد بود. حالا که صحبت از باتری شد، بهتر است به این نکته اشاره کنیم که Mi 5 از نسخه سوم فناوری شارژ سریع کوالکام نیز بهره می‌برد که سرعت شارژ بسیار بالایی به ارمغان می‌آورد. 

 

image

 

محصول مذکور با اندروید ۶.۰ مارشمالو عرضه خواهد شد که به لباس رابط کاربری شیائومی، MIUI 7، ملبس شده است. گفته شده نسخه ۳۲ گیگابایتی (با ۳ گیگابایت رم) با قیمت ۱۹۹۹ یوان (۳۰۸ دلار) و مدل ۶۴ گیگابایتی (با ۴ گیگابایت رم)  به قیمت ۲۲۹۹ یوان (۳۵۴ دلار) در چین فروخته خواهد شد. 

 

منبع: AndroidHeadlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۹
اصلاح کنید رنگ خاکستری نداره، طلایی داره و سفید، مشکی و صورتی. اولویت اولم برای خریده و اولویت دوم هواوی میت 8. ترکیب آیفون و اندروید. فوق العادست. به خصوص با 4 گیگ رم و اسنپدراگون 820.اگه باطریش واقعا 3600 باشه و صفحه نمایشش QHDباشه معرکست. لطفا کسانی که تعصبی هستن و منطقی نیستن منفی بدن، موافقا لایک کنن.

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۰/۹
نمیدونم چرا همه ی شرکت های چینی از آیفون طرح هاشون رو کپی میکنن. واقعا جای تاسف داره...

mvf

۱۳۹۴/۱۰/۹
طراحیش کپی از مجموعه ای از تولید کنندگان دیگر است، بیشتر ترکیبی از سامسونگ و اپل است.