خانهاخبار
قیمت ال جی V10 در بازار ایران

قیمت ال جی V10 در بازار ایران

گوشی جدید و محبوب ال جی وی10، که با استقبال بی‌نظیر در بازار جهانی مواجه شده، با اختلاف زمانی کمی به بازار ایران وارد شد.
۱۳۹۴/۱۰/۷

فبلت بی‌نظیر و قدرتمند شرکت کره‌ای ال‌جی به نام V10، که چندی پیش با بررسی اولیه‌اش شما را با آن آشناتر ساختیم، پا به بازار ایران گذاشته است. شرکت ال‌جی این بار تمام تلاش خود را کرده تا این محصول را رقیبی در حد و اندازه گلکسی نوت ۵ بسازد. یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه که این گونه آن را متفاوت ساخته صفحه نمایشگر دوم بالای صفحه اصلی ۵.۷ اینچی آن است که همیشه روشن می‌ماند تا کاربر را از آخرین نوتیفیکیشن‌ها مطلع سازد. دوربین خارق‌العاده و سخت‌افزار قوی آن در کنار باتری قدرتمند این گوشی را تبدیل به جنگجویی قدرتمند در صحنه بازار کرده است.

 

image

 

از مشخصات بارز V10 به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن 1440 در 2560
  • نمایشگر دوم ۲.۱ اینچی
  • پردازنده ۶ هسته‌ای  اسنپدراگون 808
  • ۴ گیگابایت رم
  • پشتیبانی از درگاه MicroSD تا ظرفیت 200GB
  • ۵ رنگ متنوع
  • باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری 

ال‌جی وی۱۰ را هم‌اکنون می توان با قیمت ۱,۹۶۹,۰۰۰ تا ۲,۰۵۰,۰۰۰ تومان با گارانتی مدیا پردازش از فروشگاه‌های سطح شهر و همچنین بصورت اینترنتی خریداری کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

Mehdi

۱۳۹۷/۷/۱۵
V10با دو ضربه صفحه نمایشش روشن میشه یا نه؟!

sina

۱۳۹۴/۱۱/۱۵
,واقعا در اشتباهی ...
یکی از بهترین گوشیهاست
شاید از لحاظ سخت افزاری از نوت فایو پایین تر باشه اما چرا دوربینشو نمیگی که از دوربین نوت فایو یه سر و گردن بالاتره در ضمن دوربین گوشی های ال جی توی هر شرایط نوری عملکرد عالی دارند و میتونن با دوربین های حرفه ای رقابت کنن

اصغری

۱۳۹۴/۱۰/۲۹
سلام ،حافظه داخلیش چند گیگ هست

serdar

۱۳۹۴/۱۰/۱۸
گوشی های ال جای کلا کیفتشون خیلی عالیه از نظر درجه ی ساخت قطعات. گوشی های سامسونگ بیشترشون مونتاژ چین هستن ودرجه یکشون هم از نظر کیفیت قطعات به دو دسته اند و واردات به ایران هم بالای نود درصد از نوع کیفیت دو هستن. ال جی شاید از نظر سخت افزاری روی کاغذ بهتر باشن. ولی تو واقعیت هیچ وقت کم نمیارن.
Serdar.

سعید

۱۳۹۴/۱۰/۱۴
اقا تو که سامسونگ داری چه دلیلی داره بیای درباره ال جی نظر بدی برو باسامسونگت حال کن