خانهاخبار
چگونه رابط کاربری گلکسی اس6 را شبیه اندروید خالص کنیم؟

چگونه رابط کاربری گلکسی اس6 را شبیه اندروید خالص کنیم؟

در تمام گوشی‌های اندروید سامسونگ رابط کاربری TouchWiz استفاده می‌شود که مورد پسند خیلی‌ها نیست. در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه ظاهر این رابط کاربری را در Galaxy s6 به شکل اندروید خالص گوگل دربیاورید.
۱۳۹۴/۱۰/۵

سامسونگ در سال 2015 با گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج توانست دوباره به بازی برگردد؛ دستگاه‌هایی که، برخلاف گذشته، ظاهر و جنسی مرغوب و باکیفیت از فلز و شیشه دارند. این شرکت حتی دستی هم به سروگوش رابط کاربری تاچ‌ویز خود کشید و مشکلات آن را به حداقل رساند، ولی با این حال تاچ‌ویز همان تاچ‌ویز است و خیلی از کاربران نمی‌توانند با آن کنار بیایند.
درواقع تاچ‌ویز ظاهر بدی ندارد، اما نمی‌تواند از نظر زیبایی با متریال دیزاین گوگل رقابت کند. سامسونگ در آخرین نسخه این رابط کاربری کوشید با اضافه کردن ویژگی نصب تم انتخاب‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد، اما اگر میان تم‌های ساخته‌شده هم گشتی بزنید، خواهید دید که خیلی از آنها با سلیقه شما جور درنمی‌آید.
اگر از رابط کاربری اندروید خالص لذت می‌برید، در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه در سه حرکت رابط کاربری گلکسی اس6 و اس6 اج خود را شبیه اندروید خالص کنید.

 

لانچر گوگل ناو

 

image

 

اگرچه لانچر تاچ‌ویز امکان شخصی‌سازی بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد، این لانچر به اندازه Google Now Launcher سریع و روان نیست. در تاچ‌ویز شما به جای دسترسی سریع به گوگل ناو، برنامه Briefing را در اختیار دارید که چندان کارآمد نیست. از طرفی با نصب لانچر گوگل قابلیت Ok Google در گوشی شما فعال می‌شود که استفاده از دستیار شخصی گوگل را بسیار آسان می‌کند.

دانلود Google Now Launcher

 

تم

 

image

 

توسعه دهندگان فروم XDA یکی از بهترین تم‌های موجود به سبک متریال دیزاین را برای گلکسی اس6 ساخته‌اند، اما متاسفانه این تم از طریق Theme Store در دسترس نیست و برای نصب آن نیاز به روت کردن گوشی خود دارید. با اینکه روت کردن گوشی قابلیت‌های زیادی در اختیار شما می‌گذارد، کاربران زیادی هستند که نمی‌خواهند دستگاهشان روت شود. اگر شما هم جزو این دسته‌اید، می‌توانید در Theme Store سامسونگ مجموعه‌ای از تم‌ها (مثل تم Android 6.0) را بیابید و روی دستگاه خود نصب کنید.

 

اپلیکیشن‌های گوگل

 

image

 

به‌لطف سیستم عامل اندروید، شما قادرید برنامه‌های پیش‌فرض سیستم را با اپ‌های دیگر جایگزین کنید. به‌طور مثال، اگر از برنامه‌‌های Messaging ،Memo و Internet خوشتان نمی‌آید، می‌توانید Google Messenger ،Keep و Chrome را جایگزین آنها کنید. همچنین برنامه‌های کیبورد و تقویم گوگل نیز از طریق گوگل پلی روی دستگاه شما قابل نصب است. از آنجا که اپلیکیشن‌های گوگل ویژگی‌های زیادی در اختیار دارند، تعویض آنها با اپ‌های پیش‌فرض سامسونگ مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد.

دانلود MessengerKeepGoogle ChromeGoogle KeyboardGoogle Calendar

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

منبع: AndroidBeat

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

نورمحمد

۱۳۹۵/۲/۱۸
عالیه

مهرشاد

۱۳۹۴/۱۰/۶
حالا اگه همین محیط کاربری واسه آیفون بود کلا جی اس ام فقط تعریف میکرد

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۶
داره ميگه سامسونگ، چه ربطی به هواوی داره آخه برادر من؟!

Omar

۱۳۹۴/۱۰/۵
داداش من گوشی هواوی جی ۷ دارم و نصب میکنه اما اجرا نمیکنه.
چیکارش کنم؟