خانهاخبار
گزارش اختصاصی جی اس ام از مراسم ورود گوشی LG V10 به ایران + قیمت و زمان عرضه

گزارش اختصاصی جی اس ام از مراسم ورود گوشی LG V10 به ایران + قیمت و زمان عرضه

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) از جدیدترین گوشی همراه خود که خلاقیتی بی‌نظیر در طراحی خود دارد طی مراسمی باشکوه در هتل اسپیناس سعادت‌آباد رونمایی کرد. این تلفن همراه شگفت‌انگیز تقریباً همزمان با بازارهای جهانی به طور رسمی وارد بازار ایران می‌شود. میهمانان بسیاری از اقصا نقاط ایران برای تماشای V10 که تمامی انتظارات در مورد کسب جوائز صنعتی و نقدهای مثبت تخصصی را برآورده کرده است در این مراسم گرد هم آمده بودند.
۱۳۹۴/۱۰/۴

در این مراسم که روز پنجشنبه سوم دی‌ماه برگزار ‌شد تعداد کثیری از خبرنگاران و کارشناسان این حوزه حضور داشتند. همچنین مسئولین و کارشناسان ال‌جی در کنفرانس خبری که برای این مراسم تدارک دیده بودند به سوالات خبرنگاران پاسخ ‌دادند.

 

image

 

 

اولین گوشی هوشمند سری V به منظور ایجاد تجربه چندرسانه‌ای عالی برای مشتریان علاقه‌مند به شبکه‌های اجتماعی امروزی طراحی شده است. V10 قابلیت‌های بی‌نظیر همانند نمایشگر دوم، دو دوربین جلو و حالت دستی یا Manual برای فیلم‌برداری دارد که مصرف و تولید محتوای چندرسانه‌ای را تا جایی که امکان دارد راحت می‌کند.  V10 از باتری قابل تعویض مخصوص ال‌جی (۳ هزار میلی‌آمپر) و درگاه کارت حافظه برخوردار است و قرار است اولین گوشی هوشمندی باشد که خط مشی‌های SanDisk برای (قابلیت‌های عالی برای عکسبرداری و فیلمبرداری) را رعایت کند تا تجربه عکاسی و فیلمبرداری استثنایی در یک تلفن همراه هوشمند را ارائه دهد.

 

image

 

 

به عنوان یک گوشی هوشمند پیشرفته، کیفیت صدا اولویت بسیار زیادی دارد. V10 با استفاده از مبدل دیجیتال به آنالوگHi-Fi  32 بیتی با فناوری ESS که برای اولین بار در یک دستگاه موبایل استفاده شده است موسیقی را با بالاترین کیفیت پخش می‌کند. این مهم با نمونه‌برداری بالاتر از نرخ استاندارد فایل صوتی تا 32 بیت با فرمت Hi-Fi  صورت می‌پذیرد. ایرفون Quad Beat 3 با مشارکت AKG Acoustics، تولیدکننده اروپایی هدفون، میکروفون و سیستم‌های صوتی پیشرفته برای حرفه‌ای‌ها، ساخته شده است. با جدیدترین نسخه هدفون‌های Quad Beat ال‌جی، کاربران V10 از صدای باس غنی‌تر و صدای زیر شفاف‌تری لذت خواهند برد.

سایر نکات برجسته V10 عبارتند از:

نمایشگر دوم: نمایشگر «همیشه روشن» بالای نمایشگر  QHD IPS Quantum اصلی 5.7 اینچی، بدون تأثیر در مصرف باطری بهره‌وری V10 را افزایش می‌دهد.

دو دوربین جلو با دو لنز مستقل می‌توانند سلفی‌های 80 درجه یا تصاویر واید 120 درجه بدون اعوجاج بگیرند.

مد دستی فیلمبرداری با تنظیمات سرعت شاتر، نرخ فریم، ISO، بالانس سفید و فوکوس، ویدئوهایی با کیفیت حرفه‌ای تولید می‌کند.

قاب مقاوم Resilient Dura Guard از استیل ضدزنگ SAE با درجه ۳۱۶L  و قاب Dura Skin  بسیار محکم نمایشگر را ایمن کرده و آن را در برابر ضربه‌ها و سقوط‌های ناگهانی محافظت می‌کند.

 

image

 

 

یک مدیر رسانه‌ای شرکت ال‌جی می‌گوید: "پیش از این در دنیای با طراوت اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی موبایلی جای V10 خالی بود. از ابتدای طراحی به عنوان یک گوشی چندرسانه‌ای،  V10 به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که محصولی برای محیط اشتراک‌گذاری باشد. امیدواریم با V10 به شما نشان دهیم که یک گوشی هوشمند چقدر می‌تواند توانمند باشد. مردم ایران علاقه بسیار زیادی به شبکه‌های اجتماعی در ایران نشان داده‌اند. V10 گوشی هوشمندی است که از آغاز برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی طراحی شده است. ایرانیان ساعات زیادی را با گوشی‌های همراهشان می‌گذرانند، بنابراین شایسته بهترین‌ها هستند."

 

image

 

 

علاقه‌مندان V10 می‌توانند از شنبه این گوشی هوشمند را در ایران از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایند و از فناوری ناب استفاده شده در این گوشی لذت ببرند. قیمت تقریبی این گوشی ۲ میلیون تومان خواهد بود که از قیمت جهانی آن پایین تر است. در روزهای آینده با بررسی تخصصی این گوشی در جی اس ام همراه باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مجتبی

۱۳۹۵/۹/۲۱
من دوهفته هست وی 10الجی تک سیم64گیگ خریدم قبلا نوت 4 سامسونگ داشتم فقط توبازی ووب گردی باطری زود خالی میشه یکی هم 192 گرم سنگینه تا عادت کنی پدرصاحب دست رو درمیاره ولی در کل گوشیه شیک وقدرتمندیه اگه با ابدیت مشکل باطریش حل بشه دیگه حرف نداره

عماد

۱۳۹۴/۱۰/۶
دوست عزیز الان با کجای انتقاد من مشکل داشتی؟ انتقاد کلا باید به نقاط ضعف اشاره داشته باشه
گوشی ال جی نداشتم ولی برادرم G4داشته و گوشی های خوبی بوده،مگه من گفتم ال جی گوشی بد میسازه؟
مثل اینکه شما یه دونه از این طرفدارا هستید که متن منو با تعصب خونده
شما اگه نسبت به انتقاد من مشکل دارید میتونید با دلیل انتقاد منو تحلیل کنید،اینجور تیکه و کنایه انداختن بیشتر سطح خودتون رو پایین میاره
و اینکه من این گوشی رو از نزدیک دیدم و باهاش کار کردم

سامان

۱۳۹۴/۱۰/۵
خب عزیز من شما برو بخر....
بعدا بیا بگو چی خریدی با این قیمت که بهتر بوده

اصغر

۱۳۹۴/۱۰/۵
عالیه.خیلی شیکه
فقط یه مشکلی که داره اینه که سخت افزار اش زیاد قوی نیست اونم با این قیمت (هرچقد هم که قیمتش افت کنه از g4 که پایین تر نمیاد)کاش چیپست اش 810 بود اونم با اون رزولیشن بالا مخصوصا ,الان که با خنک کننده های مایع کاملا مشکل حرارتیش حل شده تازه تو سال جدید میلادی قراره گوشی های با چیپست های جدید و قدرتمند qualcomm و exynosو مدیاتک بیاد.

امید

۱۳۹۴/۱۰/۵
1.شما اصلا تعصبی نیستید2.شما تاحالا 100%گوشی ال جی داشتید3.که خیلی مهمه چه قدر انتقاداتون رو اصول بود مخصوصا در مورد باتری محل قرار گیری سنسور و دوتا دوربین جلو که زاویه خیلی بازی داره واقعا باید ال جی یه نگاه ویژه رو اینجور اتقادای حرفه ای بندازه و تو مدل بعدی برطرفش کنه (: