خانهاخبار
گوشی 6 اینچی Galaxy A9 با 3 گیگابایت رم می‌آید

گوشی 6 اینچی Galaxy A9 با 3 گیگابایت رم می‌آید

اطلاعات تازه منتشرشده از گلکسی ای9 نشان می‌دهد که این گوشی میان‌رده نمایشگری 6 اینچی دارد و از 3 گیگابایت حافظه رم و دوربین 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۳۹۴/۱۰/۲

پس از دریافت تاییدیه FCC در امریکا، اکنون گلکسی A9 توانسته است تاییدیه TENNA در چین را هم کسب کند تا نشانه‌‌ای باشد از نزدیک بودن عرضه آن به بازار.

در مدارکی که از TENNA به دست آمده شماره مدل SM-A9000 برای گلکسی A9 به ثبت رسیده است؛ گوشی هوشمندی که نمایشگر 6 اینچی Full HD، پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 620 و 3 گیگابایت حافظه رم دارد.

 

image

 

این گوشی میان‌رده جدید، که سامسونگ احتمالا طی چند هفته آینده رسما معرفی‌اش می‌کند، در پشت خود از دوربین 13 مگاپیکسلی و در جلو از دوربینی 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. ظرفیت باتری گلکسی ای9 برابر با 4000 میلی‌آمپرساعت است و حافظه داخلی (احتمالا 16 گیگابایتی) آن را می‌توان با نصب کارت MicroSD افزایش داد. گلکسی A9 ابعادی برابر با 161.7 در 80.9 در 7.4 میلی‌متر دارد و به‌صورت پیش‌فرض از اندروید 5.1.1 استفاده می‌کند.

هنوز مشخص نیست این گوشی دقیقا چه زمانی و با چه قیمتی وارد بازار می‌شود و آیا عرضه آن در ابتدا به صورت محدود خواهد بود یا خیر.

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

سیاوش

۱۳۹۴/۱۰/۲۵
ب نظر من این مشخصات اصلی نیست .
شما دوستان چی فکر میکنید ؟؟

مهمان

۱۳۹۴/۱۰/۳
خداییش خیلی شبیه نوت۱نحوه قرار گرفتن لنز دوربین فلاش و نمای جلو گوشی.

yashar

۱۳۹۴/۱۰/۳
خدارو شکر باز خوبه یه گوشی و کمپانی به اسم اپل وجود داره که سامسونگ ازش کپی برابر اصل بزنه تو ظاهر گوشی.من طرفدار هیچ برندی نیستم.ولی واقعا هیچ دلیلی وجو د نداره که بخواد کپی بزنه.اگه واقعا کمپانی سامسونگ ادعای اولین بودن داره پس نباید کپی کار کنه.A9 که از جلو و کناره ها با آیفون 6 اس مو نمیزنه !!!!!!!

هامان

۱۳۹۴/۱۰/۳
اسنپدراگون 620 دیگه وجود نداره اسمش تغییر کرد شده اسنپدراگون 652 . حیف هنوز فول اچی دیه و کیو اچ دی نیست و دوربینش 16 نشده.

yh

۱۳۹۴/۱۰/۳
یه دونه در ماه؟!!!!!!!!!!!! کجای کاری امسال 30 مدل گوشی معرفی کرده:)))))))) میانگین ماهی 3 تا . تقریبا ده روز یکی