خانهاخبار
سورس کدهای مارشمالو برای G3 منتشر شد؛ به‌زودی منتظر به روز رسانی باشید

سورس کدهای مارشمالو برای G3 منتشر شد؛ به‌زودی منتظر به روز رسانی باشید

ال جی، مانند سامسونگ، هنوز اندروید 6 را برای پرچمدارانش منتشر نکرده است، با این حال انتشار سورس کد این به‌روزرسانی در وبسایت توسعه‌دهندگانش از آمدن قریب الوقوع مارشمالو برای جی3 خبر می‌دهد.
۱۳۹۴/۹/۲۷
image

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر این که اواخر آذر تاریخی است که ال‌جی برای انتشار اندروید 6.0 برای گوشی G3 در نظر گرفته. بر اساس این خبر، مانند همیشه، ال‌جی این به‌روزرسانی را نخست برای کشور لهستان و سپس برای سایر نقاط جهان منتشر می‌کند. حال با انتشار سورس کد اندروید مارشمالو این خبر از شایعه تبدیل به حقیقتی شیرین شده است.

ال‌جی اخیرا سورس کد اندروید 6 برای LG G3 را در وبسایت مخصوص توسعه‌دهندگانش منتشر کرده است. این سورس کد به مدل LG D855 اختصاص دارد که نسخه بین‌المللی جی‌3 است و احتمالا اولین مدل از این گوشی پرطرفدار خواهد بود که اندروید جدید را دریافت می‌کند.

 

image

مانند به‌روزرسانی‌های قبلی، کاربران به‌صورت منطقه‌ای این آپدیت را دریافت خواهند کرد و ممکن است مجبور باشید برای مهاجرت به اندروید جدید چند هفته منتظر بمانید؛ هرچند ال‌جی در مورد ایران نسبتا خوب عمل می‌کند و به‌روزرسانی‌ها را در مدت کوتاهی برای این بازار منتشر می‌کند.

LG G3 گوشی برتر و پرطرفدار سه‌ماهه اول سال 2014 بود؛ گوشی هوشمند 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560، دوربین 13 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 801. با اینکه از زمان عرضه این محصول زمان نسبتا زیادی می‌گذرد، در بازار همچنان خوب می‌فروشد، به‌خصوص که با آمدن G4 قیمت آن با افت نیز مواجه شد. حال انتشار اندروید 6 برای این گوشی می‌تواند تجربه کار با آن را لذت‌بخش‌تر از گذشته کند.

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

yasin

۱۳۹۴/۱۰/۱۲
اقا اين اندروييد شش كي مياد پس؟

مجید

۱۳۹۴/۱۰/۴
ممنون از اینکه متن رو اصلاح کردین.اسنپدراگون از 810 به 801 تغییر کرد

Ali

۱۳۹۴/۹/۳۰
سلام من 3 روز پیش اپدیت اومد بهم اپدیت کردم یه فایل 250mb بود ولی بازم اندرویدم 5.0 هست وهیچ تغیری هم نکرده پس کی 6 میاد?

میلاد

۱۳۹۴/۹/۲۸
ممنون الجی

اشکان

۱۳۹۴/۹/۲۸
حرفتون درسته سایت اشتباه نوشته.زمانی که جی 3 اومد اسنپ 810 هنوز روی موبایل ها اسمبل نشده بود