خانهاخبار
ساعت هوشمند ZedWatch: یک موبایل کامل روی دست شما!

ساعت هوشمند ZedWatch: یک موبایل کامل روی دست شما!

خانواده ساعت‌های هوشمند همچنان اعضای جدیدی به خود می‌بیند. یکی از جدیدترین عضو‌های این خانواده ساعت هوشمند ZedWatch از کمپانی آی لایف نام دارد که فراتر از یک ساعت هوشمند ظاهر شده است.
۱۳۹۴/۹/۱۷

شاید اگر نظر دوستان و آشنایان خود را در مورد ساعت هوشمند بپرسید، شما را متقاعد کنند که هنوز زمان استفاده از این گجت نرسیده است. اما بدون اغراق می‌توان گفت که ساعت‌های هوشمند هم‌اکنون از نظر تکنولوژی و میزان کاربری به بلوغ خوبی رسیده‌اند.

کمپانی‌های فراوان و نامداری در دنیا این محصول را وارد بازار کرده‌اند و آن را توسعه داده‌اند. در کنار آنها برندهای کمتر شناخته‌شده نیز برای ورود به بازار گجت‌های پوشیدنی تلاش‌ بسیار کرده‌اند که در برخی موارد می‌توان ثمره این تلاش را به‌خوبی مشاهده کرد.

یکی از این موارد، که نمونه خوبی از ساعت هوشمند به شمار می‌رود، ساعت هوشمند ZedWatch از کمپانی آی‌لایف است. این ساعت هوشمند فراتر از یک ساعت ظاهر شده و با قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت و همچنین دوربین درواقع یک گوشی موبایل کامل روی دست شماست.

بررسی تخصصی ساعت هوشمند ZedWatch در جی‌اس‌ام آماده و منتشر شده است. توصیه می‌کنیم اگر وسوسه خرید یک ساعت هوشمند ذهن شما را درگیر کرده، حتما به مشخصات و ویژگی‌های ساعت ZedWatch از آی‌لایف هم نگاهی بیندازید.

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

حسین

۱۳۹۴/۱۰/۳
خو معلومه zed چون هم سیم کارت میخوره هم رم و بقیه سنسور تازه با قیمت خیلی پایین تر!!!

appsstore

۱۳۹۴/۹/۱۸
gear s2

امیرعلی

۱۳۹۴/۹/۱۸
من قصد خرید ساعت هوشمند و دارم میخواستم ببینم بین gear s2 -gear s-zedwatch کدام یک برای خرید بهتر است و گوشی منم galaxy s6 است

مهرداد

۱۳۹۴/۹/۱۷
خداییش ساعت های اپل از بقیه ساعت های هوشمند هم خوشگل تره هم بهتر و با کلاس تر