خانهاخبار
​وان ای9 (One A9): ناجی اچ تی سی

​وان ای9 (One A9): ناجی اچ تی سی

هرچند HTC از نظر اقتصادی دوران خوبی نمی‌گذراند، به‌نظر می‌رسد وان ای9 (One A9) قرار است ورق را برگرداند و پول بیشتری به حساب این شرکت تایوانی تزریق کند!
۱۳۹۴/۹/۱۸

ماه نوامبر ماه بسیار خوبی برای اچ‌تی‌سی بود. این شرکت تایوانی در این ماه درآمد بیشتری کسب کرده است؛ در آمدی بیش از 6 ماه گذشته. اچ‌تی‌سی ماه گذشته 314.32 میلیون دلار در آمد کسب کرده است که پیشرفت 15 درصدی نسبت به ماه اکتبر را نشان می‌دهد.

 

image

 

بدون شک اچ‌تی‌سی وان ای9 عامل اصلی افزایش درآمد است و این گوشی در نقش ناجی اچ‌تی‌سی ظاهر شده. این گوشی هوشمند ماه گذشته در امریکا عرضه شد و به فاصله چند روز وارد دیگر بازارها از جمله ایران شد. پیش‌بینی می‌شود که ای9 همچنان در بازار بدرخشد و اوضاع نابه‌سامان اچ‌تی‌سی را بهتر کند. شاید ای9 بتواند کاهش سود 40 درصدی اچ‌تی‌سی نسبت به نوامبر سال گذشته را جبران کند و این کمپانی را دوباره به روزهای خوب خود برگرداند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

لاله

۱۳۹۴/۱۰/۱۲
اشتباه نکنید. کپی اپل از گوشی اچ تی سی بوده. با اینکه من خودم طرفدار اپل بودم. اچ تی سی همیشه توی عرضه محصولات جدیدش تنوع داشته و بهترین طراحی ها را ارایه داده

مهدی

۱۳۹۴/۹/۲۰
خدا را شکر باز هم کپی از ایفون تونست یکم بش کمک بکنه خدا پدر اپل را بیامرزه وگرنه خلاقیت زیر صفر

yh

۱۳۹۴/۹/۱۹
دوست داشتنی ترین برند موبایلیه ... که به این راحتیا طرفداراش نمیزارن زمین بخوره...

a

۱۳۹۴/۹/۱۸
تو ايران با قيمت ١.٨٠٠ كسي ديوانه نيس اونو بخره مخصوصا با اسنپ ميانرده و دوربين هاي اچ تيسي كه از قديم تا امروز از پايينترين كيفيت بين كمپانيها برخوردار بودن و باتري بسيار بد ؛ شما تصور كن ٧٠٠ميلي آمپر كمتره تا ام٩ و وقتي عمر باتري ام٩ در حد يه روزه ، عمر اين كوشي چه شود خدا ميدونه .

VistaMobile

۱۳۹۴/۹/۱۸
بنده که به HTC امیدوارم و اگر پولم به حد کافی باشه این مدل رو میخرم که متاسفانه 1.800 یا 1.900 نمیتونم بابتش جور کنم !
این گوشی نهایتش 1.200 میارزه که در رده خودش فوق العاده گرونه .