خانهاخبار
سرفیس پرو 4: برنده قاطع نظرسنجی جی‌اس‌ام

سرفیس پرو 4: برنده قاطع نظرسنجی جی‌اس‌ام

هرچند اپل تصمیم دارد با آیپدی 12 اینچی بازار تبلت‌ها را در دست گیرد، به نظر می‌رسد آیپد جدید هنوز نتوانسته محبوبیتی همچون سرفیس پرو به دست آورد.
۱۳۹۴/۹/۱۵

مایکروسافت اگرچه تاکنون در بازار موبایل نتوانسته موفقیت زیادی نصیب خود کند، در بازار تبلت رقیبی جدی برای شرکت‌های تولیدکننده است. سری سرفیس این شرکت در میان محبوب‌ترین تبلت‌های بازار جای گرفته است و هواداران بسیار دارد.

اما اپل نیز، که با آیپد خود بسیاری از کاربران را شیفته کرده، این بار سراغ آیپدی 12 اینچی با نام آیپد پرو رفته تا به رقابت با مایکروسافت بپردازد.

مدت کوتاهی است که این تبلت‌ها به بازار کشور ما هم رسیده‌اند و به همین دلیل ما هم نظرسنجی هفته گذشته جی‌اس‌ام را به این دو تبلت اختصاص دادیم تا ببینیم کدام‌یک از این دستگاه‌ها میان کاربران جی‌اس‌ام از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

در نظرسنجی انجام‌شده حدود 1300 نفر شرکت کردند که از میان آنها حدود 66 درصد به سرفیس پرو 4 و 33 درصد به آیپد پرو اپل رای دادند.

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

افرا

۱۳۹۴/۹/۱۷
یس

پرویزی

۱۳۹۴/۹/۱۶
یه سوال سرفیس بازی های ویندوز کامپیوتر رو باز میکنه؟؟؟
اصلا بیشتر شبیه تبلته یا لپ تاب؟؟؟

افرا

۱۳۹۴/۹/۱۵
اقا من میخوام سخت ترین اعتراف عمرمو بکنم
قبلش بگم که من بشدت طرفدار اپلم
هفته قبل یه سرفیس دیدم گفتم بزار باهاش کار کنم (قبلا فقط الکی میگرفتم دست ازش ایراد می اوردم)
اینبار یچیزی حدود یک ساعت باهاش ور رفتم
اعتراف سختیه اما عالی بود
من کیسم میشه گفت ابر کیسه اما بلو استک یکم دردسر داره روش اما رو این تبلت خیلی رون اجرا میشد جوری که اصلا متوجه نمیشدی اندروید نیست
هیچ اروری پرش صفحه ای نداشت.اما بازم کیبوردش یکم دستوپاگیر بود ولی اعتراف میکنم محو کارکردنو سرعتش بودم جلو دوستم کلی ازش ایراد اوردم اما اینجا اعتراف میکنم ک خیییییییییلی باهاش حال کردم میتونم بگم رو دست اپل.... اقا شرمنده نمیشه گفت سخته خخخخخخخخخ
دیگه چ خبر؟