خانهاخبار
قیمت بلک بری و لومیا در بازار ایران (آذر ۹۴)

قیمت بلک بری و لومیا در بازار ایران (آذر ۹۴)

بلک‌بری و لومیا طرفداران خاص خود را دارند. در این مطلب با گوشی‌هایی (Blackberry passport, classic, z30, q10 & Lumia 1020, 640XL, 830, 540) از این برندها آشنا می‌شویم که در بازار ایران موجودند و می‌توانید یکی از آنها را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۴/۹/۱۶

هرچند کاربران ویندوز فون و بلک‌بری کمتر از سیستم عامل‌های اندروید و آی‌اواس هستند، هنوز طرفداران خود را دارند. در این مطلب با محصولاتی آشنا می‌شویم که یا ویندوز فونی هستند یا تولید بلک‌بری. اگر قصد دارید چنین محصولاتی بخرید، بهتر است نگاهی به لیست منتخب جی‌اس‌ام بیندازید و با 4 گوشی بلک‌بری و 4 گوشی لومیا بیشتر آشنا شوید. 

 

image

 

BlackBerry Passport

اگر به دنبال گوشی نه‌چندان گران‌قیمت و خاص هستید، بلک‌بری پاسپورت می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای شما باشد: محصولی خاص با صفحه کلید فیزیکی و نمایشگر مربع که لمسی نیز هست. این محصول خاص است، اما کمی سنگین است و کار کردن یک‌دستی با آن ساده نیست! اگر این مسائل برایتان چندان مهم نیست، می‌توانید بلک‌بری پاسپورت را در لیست خرید خود قرار دهید. وقار و زیبایی این گوشی شما را مبهوت خواهد کرد.

 

image

 

قیمت این محصول در بازار ایران:

  • بلک‌بری پاسپورت قرمز حدود 1550000 تومان
  • بلک‌بری پاسپورت مشکی حدود 1580000 تومان
  • بلک‌بری پاسپورت نقره‌ای حدود 1760000 تومان

 

Lumia 1020

این یک گوشی نیست! لومیا 1020 یک CameraPhone است. اگر به عکاسی علاقه دارید و دوربین گوشی برایتان مهم است، شک نکنید لومیا 1020 یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید. این محصول به دوربین 41 مگاپیکسلی مجهز است که در نوع خود بسیار شگفت‌انگیز است. نمایشگر این محصول 4.5 اینچی است و از ویندوز فون قدرت می‌گیرد. اگر این ویژگی‌ها شما را جذب کرده، بهتر است قبل از خریدتان به لومیا 1020 نیز نگاهی بیندازید.

 

image

 

  • قیمت لومیا 1020 بدون گارانتی در بازار ایران حدود 1000000 تومان است.

 

BlackBerry Classic

یک گوشی خوش‌دست، جذاب و دارای صفحه کلید باز هم از بلک‌بری. البته وزن این محصول کمی زیاد است، اما اگر طرفدار بلک‌بری باشید، این سنگینی به چشمتان نخواهد آمد و جذابیت‌های گوشی شما را از فکر کردن به وزنش بازمی‌دارد. نمایشگر این دستگاه 3.5 اینچی است و، مانند پاسپورت، مربعی و لمسی! جالب‌تر اینجاست که بلک‌بری کلاسیک ترک‌پد لیزری نیز دارد که کار ماوس را برای شما انجام می‌دهد.

 

image

 

  • قیمت بلک‌بری کلاسیک در بازار ایران حدود 1230000 تومان است.

 

Lumia 640XL 4G

با معرفی ویندوز موبایل 10 ایده استفاده از فبلت ویندوز فونی بسیار جالب به نظر می‌رسد؛ یک فبلت که احتمالا می‌تواند در مواقع بسیاری حکم کامپیوتر پیدا کند. اگر به نمایشگر 5.7 اینچی و پردازنده چهار‌هسته‌ای علاقه دارید، لومیا 640 ایکس‌ال گزینه مناسبی است. نسخه‌ای که ما اینجا در موردش صحبت می‌کنیم از 4جی (4G) نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند لذت استفاده از لومیا 640 ایکس‌ال و اینترنت را دوچندان کند.

 

image

 

  • قیمت بدون گارانتی نسخه 4G لومیا 640 ایکس‌ال حدود 850000 تومان است.
  • قیمت بدون گارانتی نسخه 3G لومیا 640 ایکس‌ال حدود 740000 تومان است.

 

BlackBerry Z30

برخلاف دو گوشی قبلی بلک‌بری، زد30 نمایشگر مستطیلی دارد! البته وجود چنین نمایشگری به‌معنای نبود صفحه کلید فیزیکی است، پس اگر به صفحه کلید فیزیکی بلک‌بری علاقه دارید، مشخصا زد30 مطابق سلیقه شما نیست. اما اگر دوست دارید یک بلک‌بری با نمایشگر مستطیل و صفحه کلید مجازی داشته باشید، زد30 برای شما ساخته شده است. امضای بلک‌بری در این گوشی نیز دیده می‌شود و پردازنده دو هسته‌ای و رم دو گیگابایتی آن می‌تواند همراه خوبی برای شما باشد.

 

image

 

  • قیمت بلک‌بری زد30 در بازار ایران حدود 850000 تومان است.

 

Lumia 830

یکی از لومیاهای نوکیا که از سال گذشته در بازار حضور دارد و طرفداران خاصی برای خود جمع کرده است! 830 از جمله گوشی‌های ویندوز فونی است که با ویندوز فون 8.1 به بازار عرضه شد و به‌روزرسانی ویندوز 10 موبایل را نیز دریافت می‌کند. نمایشگر 5 اینچی و پردازنده 4 هسته‌ای می‌تواند بهانه خوبی برای خرید یک نوکیای لومیا باشد. هرچه باشد، نوکیا هنوز طرفداران پروپاقرصی در ایران دارد که دوست دارند نام نوکیا را پشت گوشی‌شان ببینند.

 

image

 

  • قیمت لومیا 830 در بازار ایران بدون گارانتی حدود 850000 تومان است.

 

BlackBerry Q10

کوچک، سبک و مربعی! اینها ویژگی‌های بارز کیو10 هستند. پردازنده دو هسته‌ای و دو گیگابایت رم به‌خوبی از پس پردازش‌ها برمی‌آیند و اگر به حافظه بیشتر نیاز دارید، می‌توانید تا سقف 64 گیگابایت از کارت حافظه جانبی استفاده کنید.
صفحه کلید این گوشی بلک‌بری نیز فیزیکی است و اگر به این نوع صفحه کلید علاقه دارید، کیو10 می‌تواند شما را به خود جذب کند. باتری این محصول 2100 میلی‌آمپری است که، با توجه به اندازه نمایشگر و سابقه بلک‌بری در ساخت محصولات بادوام، بسیار خوب است و شما را تا مدت‌ها همراهی می‌کند.

 

image

 

  • قیمت بلک‌بری کیو10 در بازار ایران حدود 730000 تومان است.

 

Lumia 540

لومیا 540 یکی از محصولات مایکروسافت است که در بازار ایران نیز یافت می‌شود. پردازنده این محصول 4 هسته‌ای است و رمش 1 گیگابایت. حافظه داخلی دستگاه 8 گیگابایتی است و تا سقف 128 گیگابایت از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند. دوربین باکیفیت نیز از دیگر ویژگی‌های بازر این گوشی ارزان‌قیمت است. اگر قصد خرید محصول ویندوز فونی دارید، لومیا 540 با قیمت مناسبش می‌تواند گزینه خوبی باشد.

 

image

 

  • قیمت لومیا 540  بدون گارانتی در بازار ایران حدود 520000 تومان است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

Hossein

۱۳۹۵/۴/۲۵
Hich gushi mesl iphon nemishe aslan ye chizi dighast

Lumia830

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
ضمن عرض خسته نباشید به همه دوستان در این سایت.
با شما موافقم shayanekian عزیز. من قبلا تمام اطلاعاتمو از این سایت میگرفتم ولی متاسفانه در بعضی از موارد اصلا درست قضاوت نمیشد. بعد از تحقیقات بیشتر از سایتهای دیگه یک لومیا 830 سبز رنگ خریدم و اونموقع متوجه شدم که واقعا گوشیای لومیا چقدر اینجا غریبن!!
واقعا از گوشیم راضی هستم و در حد و اندازه ای که سزاوارشه توی این سایت اصلا دربارش حتی اطلاعات وجود نداره چه برسه به اینکه توضیح داده شده باشه.

feli

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
چه عجب بالاخره از بلکبري يه چيزي گذاشتيد.
قديمي ترين توليد کننده و با کييت ترين سازنده گوشي تلفن همراهه اما به سبب تبليغات ما از سامسونگ و اپل ملت ما از امکانات و ويژگي هاي اين سازنده بي اطلاع هستن.

feli

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
چه عجب بالاخره از بلکبري يه چيزي گذاشتيد.
قديمي ترين توليد کننده و با کييت ترين سازنده گوشي تلفن همراهه اما به سبب تبليغات ما از سامسونگ و اپل ملت ما از امکانات و ويژگي هاي اين سازنده بي اطلاع هستن.

Kk

۱۳۹۴/۱۰/۹
نه اقا امير اقا فرهاد درست مي گن پاسپورت توي مكزيك و كلاسيك توي چين منتاژ مي شه و به هيچ عنوان كلاسيك به خاطر توليدش توي چين بي كيفيت نيست من خودم پاسپورت و داداشم كلاسيك داريم هر دو فوق العاده هستن روي كارتون من نوشته مكزيك و ماله داداشم چين و هر دو بي نظيرن....