خانهاخبار
اسنپدراگون 830 از رم 8 گیگابایتی پشتیبانی خواهد کرد

اسنپدراگون 830 از رم 8 گیگابایتی پشتیبانی خواهد کرد

گاهی اوقات شایعات پیش از رونمایی محصولات بسیار هیجان‌انگیزند و مطمئنا شایعه جدیدی که پیرامون اسنپدراگون 830 شکل گرفته نیز یکی از این شایعات هیجان‌انگیز است!
۱۳۹۴/۹/۱۱
image

 

مدت زیادی نگذشته که کوالکام اسنپدراگون 820 را معرفی کرده و این پردازنده هنوز در هیچ محصول معرفی‌شده‌ای به کار نرفته، اما به نظر می‌رسد این شرکت وقت را تلف نکرده و از هم‌اکنون بر ویژگی‌های پردازنده نسل بعدی اسنپدراگون تمرکز کرده است. گرچه اکنون بسیار زود است که اطلاعاتی از این SoC منتشر شود، چند منبع مختلف در مورد ویژگی‌های این پردازنده، بلندپروازانه گمانه‌زنی کرده‌اند که جذاب‌ترین آنها تا این لحظه این است که اسنپدراگون 830 از 8 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد.

اما استدلال پشت این گمانه‌زنی‌ها چیست؟ نسل بعدی پرچم‌داران شرکت‌های مختلف برای اینکه بتوانند ایده‌های تولیدکنندگانشان را عملی کنند مطمئنا به رم بیشتری نیاز خواهند داشت. با وجود این ناگفته پیداست که احتمال به وقوع نپیوستن این پیش‌بینی بسیار زیاد است، زیرا هنوز زمان بسیار زیادی تا رونمایی از این پردازنده باقی مانده، هرچند باعث نمی‌شود از جذابیت این قابلیت کم شود.

ما روزبه‌روز شاهد کم‌تر شدن فاصله بین کامپیوترهای شخصی و گوشی‌های هوشمندیم. اما آیا اکنون زمان آن رسیده است که در این زمینه چنین جهش بلندی صورت بگیرد؟ نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

alireza

۱۳۹۴/۹/۱۲
ویژگی هایی که مایکروسافت رو گوشیاش خواهد گذاشت فکر نکنم با اسنپدراگون عملی بشه به احتمال زیاد همون از اینتل استفاده میکنه به دو علت یکی همون اولی که گفتم یکی دیگه هم این که مایروسافت میخواد نظر مردمو جلب کنه با گوشیع جدیدش تونست ولی گوشیشه بعدیشو با اینتل میسازه که گوشیش با همه فرق بکنه.!!

arman

۱۳۹۴/۹/۱۲
احتملا عملی میشه چون یه سری شایعه درباره ی سرفیس فون راه افتاده که قراره رم8 داشته باشه و از برنامه های وین 32{x86} پشتیبانی کنه
یعنی عملا یه گوشی با وین pc
البته تو شایعات گفته شده با همکاری اینتل اما مثل این که شاید بخوان از کوالکام چیپ بگیرن

parsa

۱۳۹۴/۹/۱۱
0_o