خانهاخبار
​بلک بری پریو اندرویدی تمام عیار

​بلک بری پریو اندرویدی تمام عیار

پریو جدید محصول بلک بری است که در از اندروید قدرت می‌گیرد. امضای بلک بری و اندروید گوگل محصولی متفاوت در بازار است که به‌تازگی جذاب‌تر نیز شده است.
۱۳۹۴/۹/۹

اگر از طرفداران بلک بری باشید احتمالا از شکل و شمایل منحصر‌به‌فرد پریو راضی هستید اما شاید دوست داشته باشید بلک‌بری جذاب‌تری در دست داشته باشید. خب! برای این مسئله نیز راه‌حلی وجود دارد. کارالوکس (شرکتی در ویتنام) این کار را برای شما انجام می‌دهد و قول می‌دهد بلک بری پریوی به شما ارائه کند که از دیدن آن متعجب و شگفت زده شوید.

 

image

 

کارالوکس می‌گوید برخلاف سایر بلک‌بری‌های، تفکیک پریو بسیار سخت و زمان‌بر است. شاید این سوال در ذهنتان پیش آید چرا کارالوکس پریو را تفکیک قطعه می‌کند؟ کارالوکس این کار را در جهت زیبا‌تر کردن پریو انجام می‌دهد. پس از تفکیک قطعات پریو، این محصول با طلای 24 عیار تزئین می‌شود تا زیبایی دوچندانی پیدا کند. فرایند تفکیک حدود 2 ساعت زمان خواهد برد و 4 ساعت طول می‌کشد تا پریو با طلاعی 24 عیار تزئین شود. البته در این فرآیند از 10 روال مختلف استفاده می‌شود تا مشکلی در این امر پیش نیاید.

 

image

 

قیمت پریو در ویتنام 355 دلار است پس از فرایند تبدیل پریو به پریو طلایی قیمت این محصول در ویتنام به 1111 دلار می‌رسد. البته اگر کاربران بین‌المللی بخواهند پریو طلایی داشته باشند باید 1350 دلار بابتش هزینه کنند. 

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علیرضا

۱۳۹۴/۱۲/۲۷
حتما میخرمش. مگه داریم؟؟؟ بلک بری آخرشه

خاص

۱۳۹۴/۹/۱۵
خاص برادر من
خاصصصص

Pedram

۱۳۹۴/۹/۹
بلک بری گوشی های بسیار خاصی تولید میکنه اما واقعیتش من با اندروید روی بلک بری مشکل دارم که ممکنه خصوصیت بارز بلک بری که امنیت هست رو ازش بگیره!

افرا

۱۳۹۴/۹/۹
خدایی بلکبری همیشه گوشیاش یه حس خاسی(خاص خاث خواص خواث خواس) دارن خیلی طراحیشون جالبه