خانهاخبار
مربی جیبی: 5 اپلیکیشن برتر اندرویدی برای ورزش + لینک دانلود

مربی جیبی: 5 اپلیکیشن برتر اندرویدی برای ورزش + لینک دانلود

تکنولوژی و سلامتی دو عنصری‌اند که در سال‌های اخیر بیش از همیشه به یکدیگر نزدیک شده‌اند. یکی از دلایل اصلی این نزدیکی گوشی‌ هوشمند است. با Google Fit ،Lose It ،Pedometer ،Strava Running و Runtastic Running GPS Tracker سلامتی خود را زیر نظر بگیرید و تناسب اندام خود را بهتر از هر زمان دیگری حفظ کنید.
۱۳۹۴/۹/۹

رشد تکنولوژی سبب تغییر رفتار انسان شده است. این موضوع کارشناسان زیادی را علیه تکنولوژی شورانده‌: افراد بسیاری تکنولوژی را برای سلامتی مضر می‌دانند؛ اما آیا واقعا چنین است؟ اپلیکیشن‌های حوزه سلامتی یکی از جواب‌هایی است که تکنولوژی و توسعه‌دهندگان آنها به این قبیل افراد داده‌اند. گوشی‌های هوشمند، به‌عنوان محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین بخش تکنولوژی، اپ‌هایی در خود جای داده‌اند که سعی می‌کنند سلامتی کاربران را زیر ذره‌بین قرار دهند و آنها را از اوضاع و احوال بدنشان مطلع سازند. با این اپلیکیشن‌ها بیشتر آشنا شویم.

 

image

 

جستجوگر بزرگ مربی شما می‌شود!

Google Fit

غول مانتین ویو، که موتور جستجوگر گوگل را در کارنامه خود دارد، به‌عنوان خالق اندروید وظیفه خود دانسته به حوزه اپلیکیشن‌های سلامتی نیز وارد شود. گوگل فیت رفتار شما را ثبت می‌کند و به اطلاع شما می‌رساند. این اپ برای افرادی بسیار مناسب است که علاقه دارند عادات روزمره خود را ثابت نگه دارند. پشتیبانی از ساعت‌ هوشمند و بندهای سلامتی نیز امکان دیگری است که در این اپ وجود دارد. اطلاعات شما در این اپ قابلیت اشتراک‌گذاری و همگام‌سازی با سایر سرویس‌ها و اپ‌ها را دارد. اگر از جمله افرادی هستید که ساعت هوشمند به مچ خود می‌بندند، بهتر است فرصتی به گوگل فیت بدهید تا با آن بیشتر آشنا شوید.

 

image

 

لینک دانلود اپلیکیشن گوگل فیت (Google Fit)

 

زندگی سالم و کنترل‌شده

!Lose It

لوز ایت اپلیکیشنی است که در چند سال اخیر با اقبال گسترده‌ای مواجه شده. با کمک این اپ می‌توانید سلامتی و میزان مواد مغذی دریافتی خود را کنترل کنید. ظاهر رنگارنگ و کاربرپسند آن توجه بسیاری از کاربران اندروید را جلب کرده است. اگر قصد کاهش وزن از راه‌‌های معقول (مانند ورزش) دارید، لوز ایت می‌تواند مربی خوبی برای شما در این زمینه باشد. با لوز ایت می‌توانید به سایر اپ‌های کنترل سلامتی نیز متصل شوید. با لوز ایت زندگی و سلامتی خود را کنترل کنید.

 

image

 

لینک دانلود اپلیکیشن لوز ایت! (Lose It!)

 

نقشه سلامتی را بکشید!

Runtastic Running GPS Tracker

این اپ بیشتر مناسب حال افرادی است که به دویدن و پیاده‌روی علاقه بسیار دارند. با کمک رانتستیک می‌توانید آمار قدم‌های خود را داشته باشید و مسیر حرکت خود را روی نقشه مشاهده کنید. رانتستیک با کمک جی‌پی‌اس مسیر حرکت شما را نمایش می‌دهد. اگر به پیاده‌روی و دویدن علاقه دارید، رانتستیک گزینه مناسبی برای شماست؛ چون دیدن مسیر حرکتتان به‌صورت آنلاین احتمالا محرک بزرگی برای شماست تا بیشتر ورزش کنید.

 

image

 

لینک دانلود اپلیکیشن رانتستیک (Runtastic)

 

پیشرفت سلامتی را حس کنید!

Pedometer & Weight Loss Coach

پیاده‌روی و دویدن یکی از بهترین روش‌های کاهش وزن است، البته در کنار کاهش وزن باید به تاثیرات روانی این مسئله نیز اشاره کنیم؛ یعنی با پیاده‌روی و دویدن همزمان قادرید هم سلامت جسم و هم سلامت روان خود را تضمین کنید. با کمک Pedometer می‌توانید سلامت خود را کنترل و در عین حال پیشرفت خود را حس کنید. Pedometer به‌دقت نتایج تمرین‌های شما را ثبت می‌کند و در زمان نیازتان آنها را به شما ارائه می‌کند تا سرنخی در مورد وضعیت بدن و سلامتی خود داشته باشید. این اپ یک مربی جیبی است که از طریق موبایلتان به شما کمک می‌کند.

 

image

 

لینک دانلود پدومتر (Pedometer)

 

دوچرخه‌سواران بیشتر دوستش دارند

Strava Running and Cycling GPS

استراوا، مانند رانتستیک، برای انجام دادن کارهایش به جی‌پی‌اس شما نیازمند است، اما برخلاف رانتستیک بیشتر تمرکز استراوا بر دوچرخه‌سواری است؛ هرچند دوندگان نیز مانند دوچرخه‌سواران می‌توانند از امکانات این اپ بهره‌مند شوند. استراوا مختص کسانی است که دوست دارند مسافت طی‌شده خود را، گاه حتی متربه‌متر، کنترل کنند. اگر شما نیز چنین امکانی نیاز دارید، استراوا به‌رایگان آن را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

image

 

لینک دانلود استراوا (Strava)

 

منبع: Android Headlines

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

افرا

۱۳۹۴/۹/۹
مرسی جالب بود