خانهاخبار
نسل دوم Galaxy A7 در راه است

نسل دوم Galaxy A7 در راه است

شایعات زیادی در مورد علاقه سامسونگ به تولید نسخه‌های دوم گوشی‌های سری A منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد دومین نسخه گلکسی ای7 طی هفته‌های آتی وارد بازار می‌شود. میان‌رده‌های جدید سامسونگ در راه‌اند؛ خود را برای دیدن اعضای جدید خانواده A سامسونگ آماده کنید!
۱۳۹۴/۹/۷

در هفته‌های اخیر تصاویری از نسل دوم گلکسی‌های A5 و A7 لو رفت و پس از آن شایعاتی در مورد سخت‌افزار A7 شنیده شد. اینکه Galaxy A7 با سه گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود از جمله شایعاتی بود که در مورد این دستگاه منتشر شد.
درحال حاضر خبرهایی از گلکسی ای7 به‌گوش می‌رسد که از گرفتن تاییدیه این محصول حکایت می‌کند. تنا (TENAA) در چین عامل نشر این شایعه بوده است که معمولا منبعی موثق شناخته می‌شود. موفقیت گلکسی ای7 نیز سامسونگ را وادار کرده به فکر تولید نسخه دوم این محصول بیفتد و به‌نظر می‌رسد این گوشی در حال گرفتن تاییدیه‌های لازم است.

 

image

 

تنا فاش کرده که نسخه دوم گلکسی ای7 به باتری 3300 میلی‌آمپری مجهز است که نسبت به نسخه اول پیشرفت بسیاری داشته. نسخه اول گلکسی ای7 باتری 2600 میلی‌آمپری داشت. با این تفاسیر با گلکسی ای7 جدید نیاز کمتری به پریز برق خواهیم داشت. 
ابعاد نسخه دوم حدود 151.8 در 74.5 میلی‌متر است که نشان می‌دهد کمی کوچک‌تر از نسخه اول A7 است. محصول جدید به 4G، بلوتوث، وای‌فای و جی‌پی‌اس مجهز است که البته وجود چنین امکاناتی در یک میان‌رده سامسونگ دور از ذهن نیست.

 

image

 

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این محصول به بیرون درز نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود این دستگاه با نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل وارد بازار شود. محصول سامسونگ همچنین به امکانات سخت‌افزاری مانند پردازنده 1.7 گیگاهرتزی و حافظه رم 3 گیگابایتی مجهز شده است. دو دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی به‌عنوان چشم‌های گلکسی ای7 فعالیت می‌کنند تا لحظات را به نحو بهتری برای کاربران ثبت کنند. اندروید 5.1.1 نیز به‌عنوان واسط بین کاربر و سخت‌افزار عمل می‌کند.

نظر شما در مورد نسخه دوم گلکسی ای7 چیست؟ اگر تجربه کار با نسخه اول گلکسی ای7 را دارید، این تجربیات را با ما در میان بگذارید.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

افرا

۱۳۹۴/۹/۷
جی اس ام لطف کن هر وقت اومد بگو خودتو کشتی از بس گفتی

majesty

۱۳۹۴/۹/۷
من a7دارم ازشم راضی ام