خانهاخبار
فروش گوشی ویندوزی کاتانا 01 از این هفته آغاز می‌شود

فروش گوشی ویندوزی کاتانا 01 از این هفته آغاز می‌شود

مایکروسافت به‌عنوان سازنده سیستم عامل ویندوز فون بیشترین سهم را در زمینه تولید گوشی‌های ویندوز فونی دارد. اما این بدان معنا نیست که سایر شرکت‌ها پا در این وادی نمی‌گذارند. این بار فریتل با گوشی Katana 01 پیش آمده است.
۱۳۹۴/۹/۷

این هفته گوشی رده‌پایینی وارد بازار می‌شود که از سیستم عامل ویندوز 10 قدرت گرفته است. این گوشی را، که با نام کاتانا 01 شناخته می‌شود، شرکت ژاپنی فریتل ساخته و قرار است از 30 نوامبر در دسترس کاربران باشد.

اگر می‌خواهید بدانید منظور از رده‌پایین چیست، نگاهی به مشخصات فنی این گوشی بیندازید: پردازنده 4 هسته‌ای کلاک‌شده روی 1.1 گیگاهرتز، صفحه نمایش 4.5 اینچی، رم 1 گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی داخلی 8 گیگابایتی (قابل ارتقا به 32 گیگابایت به‌کمک کارت میکرو اس‌دی) و نهایتا باتری 1750 میلی‌آمپرساعتی.

کاتانا 01 به دوربین عقب 5 و دوربین جلو 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. شاید کنجکاو باشید بدانید برای گوشی‌ای با این مشخصات فنی چه قیمتی تعیین شده است. خرید کاتانا 12 هزار و 800 ین ژاپن، تقریبا 105 دلار، هزینه روی دستتان می‌گذارد؛ قیمتی که، نظیر مشخصات فنی وسیله، واقعا رده‌پایین محسوب می‌شود!

جالب است بدانید که مدل آینده این گوشی با نام کاتانا 02 در وبسایت فریتل قرار گرفته و از لفظ «به‌زودی» به‌عنوان زمان عرضه آن یاد شده. مدل بعدی صفحه نمایش 5 اینچی (با رزولوشن 1280 در 720)، رم 2 گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی داخلی 16 گیگابایتی و دوربین عقب 8 مگاپیکسلی خواهد داشت. همان‌طور که گفتیم، فعلا مشخص نیست این مدل چه تاریخی از راه می‌رسد و به بازار عرضه می‌شود.

 

image

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)