خانهاخبار
ورود محصولات متنوع آی لایف با قیمت‌های باورنکردنی به بازار ایران

ورود محصولات متنوع آی لایف با قیمت‌های باورنکردنی به بازار ایران

محصولات کمپانی آی لایف شامل چندین مدل تبلت اندرویدی، تبلت هیبریدی با سیستم عامل ویندوز و اندروید و همچنین ساعت هوشمند به بازار ایران وارد شده است. این محصولات همگی در رده قیمتی مناسبی قرار دارند و با گارانتی ۲ ساله شرکت آریانا عرضه می‌شوند.
۱۳۹۴/۹/۳

در سال‌های اخیر در کنار برندهای معتبر تولید کننده تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، شرکت‌های دیگری نیز شکل گرفته اند که با هدف رقابت و کسب سهمی از بازار محصولات خود را با قیمتی ارزان و مقرون بصرفه روانه بازار کرده‌اند.

یکی از این برندها که به‌تازگی محصولات جدید خود را توسط شرکت بازرگانی آریانا وارد ایران کرده، i-Life نام دارد. برند آی لایف در حال حاضر با چندین مدل تبلت و همچنین ساعت هوشمند وارد بازار کشورمان شده و با توجه به قیمت مناسب محصولات خود با اقبال خریداران نیز مواجه شده است. لیست محصولات این شرکت را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

در حال حاضر تبلت هیبریدی ZEDBOOK  با دو سیستم عامل و قابلیت مکالمه (سه کاره موبایل – تبلت - لپ تاپ) را می‌توان شاخص‌ترین محصول آی لایف در ایران نام برد که قیمتی معادل با ۸۹۹ هزار تومان دارد. این تبلت هر دو سیستم عامل ویندوز ۸.۱ و اندروید ۴.۴ را داراست. در نسخه‌های جدید که تا یک ماه آینده وارد بازار خواهند شد ویندوز به نسخه 10 و اندروید به نسخه ۵.۱ ارتقا یافته است. این محصول به یک کیبورد فارسی جداشونده نیز مجهز است. تبلت ZEDBOOK به لیست محصولات وب‌سایت جی‌اس‌ام اضافه شده و می‌توانید مشخصات کامل آن را مشاهده کنید. ضمن اینکه بررسی تخصصی ZEDBOOK نیز هم‌اکنون در بخش بررسی‌های تخصصی منتشر شده است.

تمامی محصولات آی لایف با گارانتی ۲ ساله شرکت آریانا عرضه می‌شوند که در ماه اول، تعویض دستگاه درصورت بروز مشکل نیز شامل گارانتی آن می‌شود.

شایان ذکر است که در آینده نزدیک بررسی تخصصی دیگر محصولات آی لایف از جمله تبلت Swift 9، تبلت ویژه کودکان Kids-Tab و ساعت هوشمند ZEDWatch نیز در وب‌سایت جی‌اس‌ام منتشر خواهد شد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)