خانهاخبار
تشویق کاربران به مهاجرت به ویندوز فون با اپلیکیشن اندرویدی جدید مایکروسافت

تشویق کاربران به مهاجرت به ویندوز فون با اپلیکیشن اندرویدی جدید مایکروسافت

جدیدترین اپلیکیشنی اندرویدی مایکروسافت قرار است شما را متقاعد کند که اپلیکیشن‌های ویندوز فون آن‌قدرها که گفته می‌شود کم نیست و شاید بتواند نظر شما را در مورد این سیستم عامل تغییر دهد.
۱۳۹۴/۹/۴
image

 

ویندوز فون مایکروسافت یکی از سه سیستم عامل برتر گوشی‌های هوشمند است، اما در رقابت با اندروید و آی‌او‌اس برای به دست آوردن سهم بازار تاکنون یک شکست‌خورده تمام‌عیار بوده. اگر از کاربری بپرسید که چرا گوشی ویندوزی را به گوشی اندرویدی و آیفون ترجیح نداده، شاید یکی از پاسخ‌هایش این باشد که تعداد و تنوع اپلیکیشن‌های ویندوز فون به اندازه دو رقیب دیگرش نیست. حال مایکروسافت با انتشار اپلیکیشن اندرویدی جدیدی قصد دارد این تصور عمومی را اصلاح کند.

این اپلیکیشن، که AppComparison نام دارد، تمام اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی گوشی‌تان را بررسی می‌کند و به شما می‌گوید کدام‌یک از آنها برای ویندوز 10 موبایل نیز نسخه ویژه‌ای دارد. برای آن دسته از اپلیکیشن‌هایی که نسخه ویندوزی‌شان موجود نیست نیز برترین اپلیکیشن‌های جایگزینی را به شما معرفی می‌کند که در ویندوز موبایل قابل دسترسی است.

 

image
    
image

 

مایکروسافت با انتشار این اپلیکیشن قصد دارد کاربران اندروید را به مهاجرت به ویندوز فون ترغیب کند. این هدف از توضیحاتی مشخص است که برای این اپ در گوگل‌ پلی استور نیز آمده است. توضیحات این اپلیکیشن با این جمله آغاز می‌شود: «آیا در این فکرید که گوشی اندرویدی خود را با گوشی ویندوزی تعویض کنید؟»

ویندوز فون تقریبا دو سال بود که بسیار راکد بود، اما مایکروسافت با معرفی دو گوشی Lumia 950 و Lumia 950XL، که با ویندوز 10 موبایل عرضه می‌شوند، دوباره به عرصه رقابت با اندروید و iOS بازگشته است؛ البته مانند ویندوز فون 8 در ابتدای راه، فعلا اپلیکیشن‌های معروف محدودی مانند اسنپ‌چت یا جیمیل برای این سیستم عامل وجود دارد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

aminbahremand

۱۳۹۴/۹/۱۱
لینک گوگل پلی اپلیکیشن داخل متن قرار داده شده و اگر روی اسم اپ توی متن کلیک کنید به صفحه گوگل پلی منتقل می شوید. با این حال می توانید از این لینک نیز استفاده کنید: http://gsm.ir/lnk/v99pk7
کار با این اپلیکیشن نیز بسیار راحت است. به محض نصب کردن و وارد شدن به آن شروع به بررسی اپ ها می کند و نتایج را به شما اطلاع می دهد.

hg

۱۳۹۴/۹/۶
من دو ساله لومیا دارم
هر چی بخوای داره
فقط کلش نداره ;)

baghala

۱۳۹۴/۹/۵
9gag!!!

peyvand

۱۳۹۴/۹/۵
سلام خوب لینک دانلود این اپ رو لا اقل میذاشتید_و این که ی توضیحی درباره طرز کار باهاش رو بذارید لطفا من خودم اپل دارم و میخام برم سمت ویندوز ولی برام مهمه بدونم اپ هایی که دارم ورژن ویندوزش هم هست یا نه؟؟؟؟ با تشکر....

alireza

۱۳۹۴/۹/۴
از همون اولشم معلوم بود برنامه کم نداره فقط اون حرفا یه مشت چرت و پرت بودن