خانهاخبار
کالبد شکافی Apple Pencil

کالبد شکافی Apple Pencil

قلم مخصوص آیپد پرو به‌تازگی وارد بازار شده و حال قصد داریم ببینیم داخل این قلم هوشمند ۹۹ دلاری چه می‌گذرد!
۱۳۹۴/۹/۱

طبق روال همیشگی، تنها پس از چند روز از عرضه محصول یا لوازم جانبی جدید اپل، گروه iFixit دست به کالبدشکافی و پرده‌برداری از جزئیات اعضای داخلی آن زده است.

زمانی که اپل این قلم مخصوص iPad Pro را، که تقریبا جزو لوازم جانبی ضروری و کاربردی این محصول به شمار می‌رود، معرفی کرد و آن هم با قیمت نسبتا بالای ۹۹ دلار، کاربران کنجکاو می‌شوند که بدانند داخل این محصول چه می‌گذرد که آن را به قلم ۹۹ دلاری تبدیل کرده است.

برای کالبدشکافی این قلم، به‌دلیل پرس بودن یک‌دست بدنه‌اش، از فرز استفاده شده است که البته همین دلیل محکمی می‌شود که iFixit از نظر راحتی تعمیر به آن امتیاز پایین ۱ از ۱۰ را بدهد.

داخل این قلم یک باتری بسیار کوچک لیتیومی به کار رفته که اگر بخواهیم آن را از لحاظ توانایی با باتری آیفون ۶اس مقایسه کنیم، باید گفت تنها توان ذخیره ۵ درصد باتری آیفون ۶اس را دارد! اما با وجود این توان کارکرد ۱۰ ساعت متوالی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. و در کنار آن یک لاجیک بورد ۱ گرمی هست که قطعا سبک‌ترین بوردی است که تا به حال دیده‌ایم.

داخل جعبه این قلم یک آداپتور کوچک با دو سر Lighting قرار گرفته است تا کاربر برای شارژ کردن قلم به اتصال همیشگی آن به آیپد پرو نیاز نداشته باشد و بتواند با شارژر‌ها و اتصال به کامپیوتر هم قلمش را شارژ کند.

جزئیات بیشتر را می‌توانید در عکس‌های زیر مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

پارسا

۱۳۹۴/۹/۵
تو نخر

افرا

۱۳۹۴/۹/۲
شما میتونی باهاش پس کلتونو بخارونید کاربردشم یادتون میاد

amir1975

۱۳۹۴/۹/۲
مطمئنا وقتی یکبار استفاده است و پرسی است یعنی هزینه تولیدش زیر 20 دلاره. البته به یک اپلی خیلی راحت میشه هر چیزی رو قالب کرد از این نظر جای نگرانی نیست!!

mehrshad

۱۳۹۴/۹/۲
همین کارو ساموسنگ میکرد چه قد فوشش میدادید اینو نیمبینید که اپل الان تقلید کرده نه ساوسونگ واسه همین طرز تفکر هاست که الان جهان سومیم همیشه تعصبی نگا میکنمیم به همه چی

حامد

۱۳۹۴/۹/۲
سلام
اصلا چرا باید شارژ بشه مگه کار خاصی انجام میده؟